A Jaguar teljes arculatváltással készül új korszakát megnyitni: a brit luxusautó-márka modernizált logóval és az elektromos járműgyártás felé fordulva határozza meg jövőjét.
Az egyes országok ki- és beutazási korlátozásai által meghatározott szabad hónapokban a külföldiek között 2020-ban kiemelkedő volt a Nagy-Britanniából hazánkba érkező vendégek száma. A 100 ezer szigetországbéli vendég körében a legkedveltebb desztináció továbbra is a főváros volt, ahol átlagosan 3 napot töltöttek a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatai alapján.
A koronavírus járvány terjedése előtt 2020 első hónapjaiban különösen sok brit töltött el hosszabb-rövidebb időt Budapesten. Tavaly az Egyesült Királyság a 6. helyen állt a magyarországi küldőpiacok rangsorában, az adatok szerint a szigetországból érkező vendégforgalom elsősorban a fővárosban koncentrálódott, a vendégéjszakák 88% Budapesten realizálódott. Korosztályok szerint a látogatók 40%-a 18-34 év közötti, míg 30%-a a 35-44 éves korosztályból került ki.
A mobilcella adatokból kimutatható, hogy a főváros nyújtotta attrakciók közül az idősebbeket a klasszikus látnivalók – Parlament, Hősök tere, Budai vár −, míg a fiatalabbakat elsősorban a belváros népszerű szórakozóhelyei vonzották a Kazinczy utcában. Az adatokból az is kitűnik, hogy sokan keresték fel a termálfürdőket is – különösen népszerű volt a Széchenyi Gyógyfürdő és Uszoda. A vendégek leginkább szállodákban és magánszálláshelyeken szálltak meg tavaly. Míg az idősebb korosztály inkább az előbbiben, addig a 25 év alatti Z-generáció az utóbbiban töltött el átlagosan 3 éjszakát.
A legnagyobb költési potenciált a 35-44 év közöttiek mutatták. Az ebbe a korcsoportba tartozók több mint 1,7 milliárd forintot hagytak a magyar szálláshelyeken tavaly. A 35 év feletettiek egy napon átlagosan 20 ezer forintot költöttek szállásdíjra, a 18-34 év közöttiek 10 ezer forintot, míg 18 év alattiak 8,5 ezer forintot.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.