Rengeteg magyar vendéglátós dolgozik külföldön, ugyanakkor hajlanak arra, hogy hazatérve itthon kamatoztassák tudásukat.
Kifejezetten örülhetnek az Európai Unió területén élő felhasználók: 2020. június 16-tól az Európai Unió előírásainak megfelelően jeleníti meg a weboldalán a felhasználók számára legfontosabb információkat a booking.com.
A következő évtől kezdve az egyik legnépszerűbb szállásfoglaló portál működése összhangban lesz az Európai Unió fogyasztóvédelmi irányelveivel, ami egyértelműen a felhasználóknak kedvez. Didier Reynders, az EU fogyasztóvédelmi bizottságának biztosa úgy fogalmazott, a változásnak köszönhetően a Booking megfelel majd az irányelveknek, így a szálláskeresők nem találkoznak majd olyan manipulatív technikákkal, mint a találatok rejtett szponzorációja vagy az árkedvezmények megtévesztő alkalmazása - írja a turizmus.com.
A cég vállalása szerint legkésőbb 2020. június 16-tól kezdődően:
- egyértelmű lesz, hogy az "utolsó foglalható szoba", és az ehhez hasonló kifejezések csak a Bookingon megjelenő hirdetésekre vonatkoznak,
nem mutatnak időkorláthoz kötött ajánlatot, amit aztán később is el lehet érni ugyanazon az áron, - megjeleníti, mely szálláshely fizetett, hogy megjelenjen a találati listában,
- egyértelművé teszi, hogy az árösszehasonlítás mi alapján történik,
- garantálja, hogy az akciókkal tényleg pénzt lehet spórolni,
- rejtett költségek nélkül, az összes plusz költséggel együtt jeleníti meg a szállás díjait,
- a betelt szálláshelyeket a megfelelő helyen jeleníti meg a találati listában,
- jelzi, hogy magánszemélyhez vagy céghez kötődik-e egy szálláshely.
Az új fogyasztóvédelmi szabályozás 2020. január 17-től lép életbe az Európai Unióban, így a Booking lépése is ennek tudható be.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


