A látszólag impozáns, havi 1,3-1,7 millió forintos bruttó bevétel mellett jelentős költségekkel kell számolniuk a sofőröknek.
Március 31-én, vasárnap kezdődik a nyári időszámítás, az órákat hivatalosan hajnali kettő órakor háromra állítják. Az időszámítás változása néhány belföldi és nemzetközi vonat menetrendjét befolyásolja.
Az óraigazítás hajnalán azok a belföldi vonatok, amelyek kettő óra előtt indulnak, már a nyári időszámításnak megfelelően, legfeljebb 60 perccel később érkeznek a következő állomásra - írja közleményében a MÁV. Egy Budapestről Szobra 2:05-kor érkező vonat 3:05-kor, egy Ceglédről Szolnokra 2:24-kor érkező vonat 3:24-kor fut be az óraátállítás miatt.
Az eredetileg kettő és három óra között induló belföldi személyszállító vonatokat három órakor indítják el. A Debrecenből Nagykerekibe 2:20-kor induló vonat 40 perccel, a Kiskunhalasról Kőbánya-Kispestre induló vonat 2:40 helyett 20 perccel, a Lajosmizséről a fővárosba közlekedő személyvonat pedig 15 perccel később, három órakor indul.
Az óraállítás Magyarország területén két nemzetközi vonatot érint. A Bécs-Bukarest között közlekedő Dacia nemzetközi vonatot Lőkösháza állomáson éri az óraigazítás. A vonat Lőkösházáról már a nyári időszámítás szerint indul 3:39-kor. A Bukarest-Bécs viszonylatú Dacia nemzetközi vonatot Lőkösháza és Békéscsaba között éri az óraigazítás. A vonat Békéscsabáról már a nyári időszámítás szerint 3 órakor indul tovább a Keleti pályaudvarra, illetve Bécsbe.
Néhány Budapestről induló nemzetközi vonat várhatóan egy órával később éri el a külföldi végállomást: Brassót a Corona IC, Bukarestet az Ister IC, Münchent és Zürichet a Kálmán Imre-Wiener Walzer EuroNight (EN), valamint Prágát és Varsót a Metropol EN. Körülbelül 60 perccel később érkezik meg Budapestre vasárnap reggel, illetve délelőtt Prága felől a Metropol EN, Bukarestből az Ister IC, Brassóból a Corona IC, Münchenből és Zürichből a Kálmán Imre-Wiener-Walzer EN vonat.

Indulhat a tippelés meddig bírja a Petőfi híd: a felújítás tervezésének megpályáztatására sincs pénz
Budapest vezetése egyelőre nem tudja megkezdeni a súlyosan korrodálódott Petőfi híd felújítását.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


