DK Metcalf vélhetően súlyos büntetést kap majd tettéért, csapatát pedig nehéz helyzete hozná ezzel.
Több büntetési tételét is megemeli a MOL Limo, a magyar olajvállalat közösségiautó-megosztó szolgáltatása. Sokkal drágább lesz mostantól, ha elveszted a slusszkulcsot, ha összekoszolod az autót, de azért is többet kell majd fizetni, ha bírságot vagy pótdíjat hozol össze a bérautóval.
Ügyféltájékoztató levélben jelentett be néhány bírságemelkedést és egyéb szabálymódosítást a MOL Limitless Mobility Kft., amely a nagyobb budapesti közösségiautó-megosztó rendszert, a MOL Limot üzemelteti. A változások június 21-től lépnek életbe. A tájékoztató levél szerint
- a slusszkulcs pótlásának díja 100 ezer forintra emelkedik 5 ezer forintról,
- az autó kitakarításának díja 10 ezer forintra nő 5 ezer forintról, ezen túl pedig
- ha megbüntetnek minket az autóval, és ezzel az üggyel kapcsolatban a MOL-nak teendője támad, akkor 5 ezer forintról 10 ezer forintra nő a cégnek fizetendő ügyintézési díj.
A fentieken túl, a társaság bevezeti, hogy mostantól az autót le kell zárni, ha a további használat következtében 20 kilométer alá csökkenne a megtehető táv, amennyiben ezt nem tesszük meg, és 10 kilométer alatti hatótávval zárjuk le a személygépjárművet, akkor 10 ezer forint kötbért kell fizetni. Az autók foglalási szabálya is szigorodik. Amennyiben egy felhasználó egymás után két alkalommal lefoglalja ugyanazt a személygépjárművet, de azt egyik alkalommal sem nyitja ki, akkor a második foglalástól számított 120 percig nem foglalhatja le ugyanazt az autót.
Korábban már összehasonlítottuk a MOL Limo és egyetlen fővárosi versenytársa, a Greengo büntetési tételeit. Ezzel kapcsolatban fontos megjegyezni, hogy a Greengo-nál már eddig is 100 ezer forintot kellett fizetni abban az esetben, ha elhagytuk a slusszkulcsot, az autókra kötött casco biztosítások feltételei pedig nem változtak, ami azért fontos, mert ez lehet a kulcs elvesztésén kívül a másik nagy költség, melyet közösségiautó-használat maitt fizethetünk.
Egy nagyobb kár esetén továbbra is a MOL Limoval járunk jobban, ott ugyanis fixen 100 ezer forint a biztosítás önrésze, a Greengo-nál ugyanez a kárösszeg 10 százaléka, üvegkár esetén pedig 20 százaléka. Ez azt jelenti, hogy egy kétmillió forintos kár esetén a MOL Limonál 100 ezer forintot, a Greengo-nál viszont legalább 200 ezret kell zsebből kifizetnünk.
Borítókép forrása: MOL
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








