Semmilyen jogalapja nincs ennek a döntésnek - közölte a zenekar, miután a magyar kormány kitiltotta őket az országból.
Nem találkozhatnak többet a soproni VOLT fesztivál, a Balaton Sound, vagy épp a Sziget Fesztivál látogatói a TOITOI márkanévvel. Könnycseppeket nem kell hullatni, az emblematikus mobilvécék maradnak, csak épp új nevet kapnak.
27 év után átnevezik Magyarország első mobil illemhely-szolgáltatóját: a cég (és a WC-fülkék) is elhagyják a TOITOI márkanevet, és
néven folytatják.
A TOITOI (azaz a yoo!) aktív szereplője, kiszolgálója mind az építőipar, mind a rendezvények piacának: a tavalyi évben átlépték az 1 milliárd forintos árbevételt, és már külföldi piacokon - például Ausztriában - is jelen vannak.
- idézi a keddi közlemény Solti Andrást, a cég vezetőjét.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A cég ma már az alaptípusok mellett számos extrákkal feleszerelt termékekkel is rendelkezik: komplex, teljes körű szolgáltatást nyújtanak a szaniter berendezések terén, akár zuhany, iroda konténerekkel, melyeket VIP kivitelben is biztosítanak. Munkájuk során környezetbarát, újrahasznosítható, és újrahasznosított anyagokat illetve biológiailag lebomló szereket használnak fel.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


