Szerklead
Szerklead
Róma, Barcelona és Milánó: a közép-európai turista ide utazik a legszívesebben tél végén, ha városlátogatáshoz van kedve. A február-márciusi tengerparti pihenésekben pedig a Kanári-szigetek és Málta vezeti a toplistát.
Bár a február-márciusi időszak nem a legtipikusabb utazási szezon hazánkban, évről évre egyre többen repülnek ilyenkor is. A közép-európai turisták legszívesebben Rómába, Barcelónába és Milánóba utaznak - derült ki a Wizz Tours több mint 4 000 magyar, lengyel és román utazó foglalási adatából.
Rómát nem hiába nevezik az Örök Városnak: mindhárom országban az olasz főváros volt a legkedveltebb úti cél, ha városlátogatásról van szó. Barcelona szintén egyhangú ezüstérmes, ám a harmadik helyen azért akad meglepetés: a lengyel turisták Budapestre utaznak a legszívesebben a két mediterrán város után. A magyarok és a románok pedig Milánót választják harmadikként.
Február-márciusban egyébként honfitársaink valamivel kevesebb mint fele, 48 százaléka utazik legfeljebb 3 napos városnézésre, és az említett úti célok mellett még Lisszabon, London és Madrid kerül be a legnépszerűbbek közé. A lengyelek hasonló arányban, 47 százalékban választják a nagyvárosokat ilyenkor, és Budapest után a sort szintén London és Milánó folytatja. A romániai utazók viszont kiemelkedő mértékben, 64 százalékban utaznak pár napos városnézésre tél végén, és itt a top 5 úti cél közé Lisszabon és Párizs került be.
A magyarok és a lengyelek sokkal jobban vágynak tengerparti telelésre februárban és márciusban: 52, illetve 53 százalék választ ilyenkor "téli napsütéses" úti célt, míg a román utazók mindössze 36 százaléka látogat egzotikus strandokat a tél végén. Az viszont nem kérdés, hogy a népszerűségi lista élén a Kanári-szigetek, elsősorban Tenerife, és Málta állnak. A sort Dubai és Larnaca folytatja, ebben nincs különbség a három ország utazási szokásai között.
Szerklead
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink milyen szempontok alapján vesznek fel hitelt.
Új, online gyorsan és kényelmesen igényelhető hitelterméket vezetett be az OTP Bank kisvállalkozói ügyfelei számára
Több száz termék akár féláron – indul a SPAR nyári kuponakciója! Júliusban visszatérnek a SPAR kuponnapok, ahol nemcsak a strandtáskád, hanem a bevásárlókosarad is tele lehet kedvezményekkel!
Gyors, modern és ügyfélbarát vállalati számlaszolgáltatást kínál a hazai neobank, a BinX, sőt a tranzakciós illetéket sem hárítja át ügyfeleire.