A látszólag impozáns, havi 1,3-1,7 millió forintos bruttó bevétel mellett jelentős költségekkel kell számolniuk a sofőröknek.
Az első fél év során Kelet-Közép-Európában Ausztria szállodái érték el a legnagyobb teljesítményt, a második helyen Csehország áll, őket követi a magyarországi hotelpiac - írja a Magyar Idők.
Ausztria, Csehország, Lengyelország, Magyarország, Szlovákia közül az osztrák szálláshelyek voltak a legnépszerűbbek, vagyis azokat vették ki a legtöbb éjszakára a turisták. A második helyen a csehországi hotelek végeztek 76,5 eurós napi szobaárakkal, míg hazánk a harmadik ebben a rangsorban 72,2 eurós átlagárral. Varsó és Pozsony például Budapest után következik. Ez derül ki a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének legújabban közölt ágazati tanulmányából.
Európa egészét tekintve a szobafoglaltság szempontjából az első három helyet Dublin, Edinburgh és London szállodái szerezték meg. Noha a franciaországi turizmus a terrortámadások miatt jelentős visszaesést szenvedett el az idén, Párizs az átlag 224,9 eurós hoteláraival mégis a három legtöbb bevételt elérő nagyváros között szerepelt január és július között, Genf és Zürich mellett. Harmincegy európai város közül Budapest szállodai foglaltságban 68,1 százalékkal a 15. helyen áll, nettó átlag szobaárban viszont 74,4 euróval csak a 26. vagyunk a sorban - megelőzve többek között Athént, Brüsszelt, Moszkvát, Pozsonyt, Romát, Rigát, Szófiát, Varsót és Vilniust.

Indulhat a tippelés meddig bírja a Petőfi híd: a felújítás tervezésének megpályáztatására sincs pénz
Budapest vezetése egyelőre nem tudja megkezdeni a súlyosan korrodálódott Petőfi híd felújítását.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


