Az elmúlt két évben jelentősen nőtt az alkalmi borfogyasztók aránya a 18-40 éves korosztály körében.
Nagy eséllyel idén is teltház várható a MasterCard Balaton Soundon, hiszen a szervezők az elővételes időszakra tervezett bérletmennyiség 98 százalékát, azaz az összes eladható bérlet háromnegyedét rekordidőn belül, alig három hónap alatt eladták. Március első hetében a kedvezményes időszak ezzel le is zárul, onnantól teljes árú bérlet illetve napijegy lesz csak kapható - közölték szerdán a szervezők.
A 2013-as év utolsó hónapjában piacra dobott 15 ezer Balaton Sound bérletből az utolsó néhány száz darab várhatóan a napokban gazdára talál, így legkésőbb péntekig lezárul a kedvezményes árú, ún. "early bird" időszak" - jelentette be Fülöp Zoltán, a Sound egyik főszervezője. Ezután bérletet már csak teljes áron lehet majd kapni, de a szervezők ennek mennyiségét is 5 ezer darabban limitálták.
"Könnyen lehet, hogy idén rekord idő alatt elfogynak a Balaton Sound bérletek, tekintve hogy nem kellett 3 hónap, hogy a fesztiválra váltható bérletek háromnegyede elkeljen"- tette hozzá Lobenwein Norbert, a fesztivál másik főszervezője. Mint ismeretes 2013-ban a fesztivál előtt 2 hónappal fogyott el valamennyi bérlet, az idei évi érdeklődést látva húsvétra már csak napijegyek kaphatók majd - közölték a fesztivál hivatalos honlapján.
A négy napos, Zamárdiban megrendezésre kerülő fesztiválra a kedvezményes árú bérletek 37 990 forintba, a teljes árú bérletek 44 ezer forintba kerülnek, a napijegy ára 15 ezer forint.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


