A BKK a 31-es autóbusz igénybevételét ajánlja helyette.
Hat céggel kötött szerződést a BKV utastájékoztató-táblákra és -matricákra mintegy 462 millió forint értékben. Csak tavaly mintegy 6500 busz- és villamostáblát rendeltek, és öt-hat év alatt az összeset ellopják. A keretösszegből várhatóan négy évig táblázhatják és matricázhatják a buszokat és villamosokat, vagyis évente mintegy 115 millió forintot költhetnek el erre a célra - derül ki az InfoRádió beszámolójából.
A járműveken leggyakrabban alkalmazott az oldaliránytábla. Műanyag táblával a metrókocsikban lehet találkozni, a gyorsvasúti hálózatot ábrázoló térkép is ennek a szerződésnek a keretében készül.
A járműveken alkalmazott öntapadó matricákból rendkívül sokféle van, ezek egy része tájékoztató jellegű, például a metrókocsikban, illetve egyes villamosjáratokon látható vonalcsíkok. Más részük - általában piktogramok formájában - az utazás során betartandó szabályokra figyelmeztet.
A megállóhelyi táblák és öntapadó feliratok is változatosak, menetrendek, térképek, viteldíj-tájékoztatók egyaránt vannak köztük, ezeket is a most megkötött szerződés keretében gyártják.
Tavaly 4589 autóbusz- és trolibusz-oldaliránytáblát és 1665 villamos-oldaliránytáblát gyártattak, nagyságrendileg erre az évre is körülbelül ennyi tábla megrendelése várható.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


