Összekötnék a HÉV-et és a 2-es metrót az Örs vezér terénél, így a metró egészen Gödöllőig járna. A korábbi tervekhez képest újdonság, hogy a legújabb elképzelések szerint magasvasút haladna át az Örs vezér terén- értesült a Blikk.
A lap szerint a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) európai uniós támogatást kapott a tervek elkészítésére.
- Nincs még döntés, hogy melyik megoldást választjuk, de mindenképp az olcsóbbikat. Lehetséges, hogy lábakon áll majd a pálya - erősítette meg Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatója. - Ez a technika nem zajosabb, mint a jelenlegi, földfelszíni közlekedés, és az Örs vezér terén, illetve a XVI. kerületben nem zavarná a városképet sem.
A költségeket még nem tudni pontosan. A HÉV és a metró pályájának összekapcsolása 10-15 milliárd forintba kerülne, ez azonban csak a költségek kisebb része. A teljes HÉV-vonalat is át kellene építeni, már csak azért is, mert itt még bal oldali menetiránnyal járnak a szerelvények, mint a II. világháború előtt, így például a biztosítóberendezéseket és a menetirányító lámpákat is át kellene szerelni az ellenkező oldalra.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


