Pénzcentrum • 2012. május 17. 15:33
Évente több mint tízezer osztrák fiatal keresi fel a három legismertebb magyar nyári könnyűzenei fesztivált - tájékoztatta lapunkat a Magyar Turizmus Zrt.
A fiatalok körében igen népszerű hazai könnyűzenei fesztiválokra és a
Forma 1 magyarországi futamára minél több osztrák fiatal megnyerése
érdekében az MT Zrt. átfogó promóciós kampányt indított az év elejétől
közösségi oldalakon is, valamint a célközönség elérése alkalmas
fórumokon.
Az akció keretében a Sziget szervezői, az MT Zrt. és egy grazi divat- és design stúdió közös nyereményjátékkal buzdították az osztrák fiatalokat arra, hogy tervezzék meg a 20 éves SZIGET Fesztivál idei pólókollekcióját. A nyertes művet a közösségi portálokon nyomon követhető verseny során választották ki, amely limitált szériában megvásárolható.