A dolgok mai állása szerint 2012 végén már utasokat szállíthatnak az Alstom-metrókocsik a 2-es vonalon - mondta sajtótájékoztatón Tarlós István főpolgármester.
A városvezető emlékeztetett arra, hogy a múlt héten a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) megadta az engedélyt a kocsik fékrendszerére és vezetőfülke-magasságára.
A főpolgármester elmondta: a metrókocsik fékrendszere már megfelel a magyar szabványnak, és nincs akadálya annak, hogy a járművek megkaphassák a végleges típusengedélyt.
A főpolgármester más témáról szólva közölte, hogy jövőre sem emelkednek a BKV-tarfiák, inkább a közlekedési társaságnál a kollektív szerződés egyes pontjait - például a béren kívüli juttatások körét - vizsgálja felül heteken belül a városvezetés.

Indulhat a tippelés meddig bírja a Petőfi híd: a felújítás tervezésének megpályáztatására sincs pénz
Budapest vezetése egyelőre nem tudja megkezdeni a súlyosan korrodálódott Petőfi híd felújítását.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


