Több nagy beruházás előkészítésén dolgozik a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a 2014-2020 közötti uniós költségvetési időszakra - írja a Napi Gazdaság.
A lap úgy tudja, a tervek szerint idővel az Astoriáig jár majd a csepeli HÉV, a kis földalatti is tovább húzódik a föld alatt, az M2-es metró vonalát összekötik a csömöri HÉV vonalával, és az egykori terveknek megfelelően egészen Káposztásmegyerig járna az M3-as metró.
A BKK azt tervezi, továbbfejleszti az 1-es és 3-as villamos vonalát, megépül az 1-es villamos új szakasza a Fehérvári útig. Az elképzelések között szerepel, hogy meghosszabbítanák a HÉV-et a belvárosig, a metrót kivinnék a külvárosba, de ebben az időszakban elkészülne a fonódó villamosok új projektterve is.
A fővárosi közlekedés fejlesztéséért is felelős hivatal a fejlesztései tervek mindegyikénél a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium támogató nyilatkozatára vár.

Óriási változás élesedik a Liszt Ferenc repülőtéren: erről tudj, ha repülővel mész nyaralni 2025-ben
Bár egyes piaci szereplők a légi közlekedésben a 2024-eshez képest is jelentős késésekre, káoszra számítanak, a budapesti szakértők ennél jóval optimistábbak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


