Júniusban a turisták száma Horvátországban 20,8 százalékkal haladta meg a tavalyit. A legnagyobb növekedést Isztria érte el, a maga 27 százalékos növekedéssel. A legtöbben Németországból, Ausztriából érkezik -írja a Napi Gazdaság.
A horvátok elsődleges célja a belső, turisztikailag fejletlenebb területek fejlesztése. Ezen a területen közel négyszeresére nőtt a látogatók száma, bár így is csak a teljes forgalom 5 százalékát adja a térség.
A horvátok maguk is tesznek a hazai turisztikai forgalom növeléséért. A észak-afrikai helyzet instabilitása miatt sokan a hazai nyaralás mellett döntenek. A turisztika jelentős bevételi forrás az ország számára, az össz GDP 18 százalékát adja.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


