Bár a nyár elején meglehetősen kiszámíthatatlan volt az időjárás, a tavalyinál eddig jobban alakult a nagy hazai élményfürdők nyári szezonja - írja a Világgazdaság.
Az év eddig eltelt időszakában több volt a vendég a nagy hazai élményfürdőkben, 2010 nyarának első feléhez képest. Leginkább az üzemeltetők szempontjából fontos az is, hogy a fürdőzők többet is költöttek a tartózkodásuk során, mint korábban.
Az Aquaworld Budapest élményfürdőnél arról számoltak be, hogy a látogatószámuk 15, a bevételük pedig 20 százalékkal nőtt az első bő hat hónapban a tavalyi hasonló időszakhoz képest. A hajdúszoboszlói Hungarospa-nál öt százalékkal több a vendég, mint tavaly.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


