Átadták az első OTP Széchenyi Pihenőkártyát, az egyik első regisztrált munkáltatói partner számára, amellyel a kártya tulajdonosa akár már ma fizethet az együttműködő szálláshelyek által biztosított szolgáltatásokért.
Az elektronikus kártya alapon működő Széchenyi Pihenőkártya bevezetéséről az év első felében született kormányzati elhatározás, azzal a céllal, hogy segítsék a belföldi turizmus fellendülését. Az újonnan bevezetett kártyán megkapott munkavállalói juttatásokat az elfogadóhelyi hálózathoz csatlakozó szálláshelyeken és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások igénybevétele során lehet felhasználni.
"Jelenleg mintegy félezer elfogadóhellyel állunk kapcsolatban, akik szeretnének csatlakozni az OTP SZÉP kártya partneri hálózatához. Az érdeklődés alapján kijelenthető, hogy 2012 végéig ez a szám megsokszorozódik." - osztotta meg az OTP Csoport várakozásait Kovács Antal.
"A MOL-nál azért döntöttünk úgy, hogy a munkáltatók között elsőként tesszük hozzáférhetővé az OTP SZÉP kártyát, mert hiszünk benne, hogy ez az új eszköz rugalmas, biztonságos és kényelmesen használható módon szolgálja munkatársaink kikapcsolódását, feltöltődését" - emelte ki beszédében Szőcs László, miután jelképesen átvette az első SZÉP kártyát.

Kiderült, óriási változás lesz a Balatonnál: teljesen megváltozik a magyar tenger a 2025-ös szezonra
A Balatoni Hajózási Zrt. jelentős változtatásokat vezetett be a 2025-ös szezonra.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


