Felülvizsgálják azt az uniós előírást, amelynek értelmében a repülőgépről lemaradó utasok számára 600-870 dollár értékű ellátást kell biztosítania a légitársaságnak − írja a Napi Gazdaság.
A hat éve érvényben lévő szabályt - amely az ilyen esetek minden terhét a légitársaságokra hárítja- azért fogadták el, mert a ársaságok időnként olyan gyakorlatot folytattak, amelyből következhetett az utasok egy részének lemaradása a járatokról.
Az előírás merevségére tavaly derült fény, amikor az izlandi vulkánkitörés miatt elrendelt légtérzár ideje alatt a légitársaságoknak hetekig kellett gondoskodniuk több ezer földön rekedt utasukról, majd ezt követően a légiirányítók sztrájkja idején kellett ugyanezt tenniük, végül az év végén a rendkívüli hideg és havazás miatt lefagyott repülőterek miatt hárult rájuk ugyanez a kötelezettség.
Így várhatóan a légitársaságoknak nem kell korlátlanul etetniük, itatniuk és elszállásolniuk azokat az utasaikat, akik valamilyen okból nem tudnak felszállni repülőgépeikre.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


