Szemléletváltásra készül a Magyar Fürdőszövetség, és erre ösztönzi tagjait is. Immár a honi fürdők is ki akarják aknázni a borturizmusban rejlő piaci lehetőségeket - írja a Népszabadság.
A program lényege, hogy a fürdővendégeknek borturisztikai csomagokat is kell kínálni, leginkább ott, ahol a fürdő valamely szőlő-, illetve borvidék vagy borászat közelében fekszik.
Az ötletgazdák szerint nagy lehetőség rejlik ebben, hiszen a belföldi borturizmus ma számokban szinte alig mérhető: a turisták csupán két százaléka jár bortúrákra. Ez tehát egy kihasználatlan terület, melynek fellendítésében segíthetnek a nagy forgalmú fürdők és fürdővárosok. A fürdőknek is jól jöhetnek a borászok, hiszen egyre több turista igényel olyan pluszszolgáltatásokat, programokat, amelyek nem a fürdőzéssel kapcsolatosak. Nekik kiváló lehetőség lehet egy-egy közelebbi pincészet meglátogatása.

Indulhat a tippelés meddig bírja a Petőfi híd: a felújítás tervezésének megpályáztatására sincs pénz
Budapest vezetése egyelőre nem tudja megkezdeni a súlyosan korrodálódott Petőfi híd felújítását.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


