2010 decemberében 9,75%-kal 3 935-re csökkent az eladott új autók száma Magyarországon, az elmúlt év egészét tekintve 27,86%-kal 43 823-ra mérséklődött az értékesítés az előző év azonos időszakához viszonyítva - áll a Jato Dynamics autópiaci információkat szolgáltató cégcsoport közleményében.
Az elmúlt év utolsó hónapjának slágermárkája a magyar piacon az Opel volt 476 eladott gépkocsival, az egy évvel korábbi adathoz képest 86,62%-osos javulásnak köszönhetően a német autómárka piaci részesedése decemberben 17,64%-ra nőtt.

Hazánkban a legalább 2,5%-os piaci részesedéssel rendelkező márkák közül a legnagyobb csökkenést értékesítés az értékesítésben a Suzuki, a Honda és a Peugeot szenvedte el, sorrendben 89,55%-os, 40,86%-os és 28,74%-os visszaeséssel.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


