Közzétette legfrissebb piaci elemzését a JATO Dynamics (globális autóipari piackutató cég). A jelentésből kiderül, hogy a fejlődés korábbi jelei ellenére az európai újautó eladásokra továbbra is a csökkenés a jellemező, továbbá, hogy melyek a legkelendőbb márkák Magyarországon.
Az Európa 10 legsikeresebb márkáját tömörítő toplista 9 szereplőjének eladásai elmaradtak a tavaly mért eredményeiktől. Az eladott újautók tekintetében továbbra is a Volkswagen modelljei a listavezetők. A Suzuki volt az év legnagyobb vesztese, közel 70%-os forgalomesést volt kénytelen elkönyvelni a tavalyi évhez viszonyítva.
Hazánkban 2010-ben a Ford, a Skoda, a Volkswagen és az Opel tudott 10% feletti piaci részesedést elérni, Suzukit már csak minden 17. újautó vásárló választ.
"Vegyes a kép a jelenlegi újautó eladások terén Európában. Míg az "Öt Nagy" piac éppen csak hogy evickél kifelé a válságból a Közép és kelet-európai piacok többsége (a magyar kivételével - szerk.) továbbra is dinamikusan növekszik." - mondja David Di Girolamo a JATO Consult Üzletágvezetője - valamint hozzáteszi - "A kelet európai volumen növekedés ugyan nem elegendő ahhoz, hogy a teljes kontinens viszonylatában éreztesse hatását, az viszont mindenképpen jó jel, hogy a válságtól leginkább sújtott országokban már egyértelműen megindult a fejlődés."
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.