Körülbelül hatszáz Bentley-t érint az a visszahívás, melyet azért rendeltek el az Egyesült Államokban, mert félő, hogy a motorháztető orrán található Bentley-jel egy gázolás esetén felnyársalja a szerencsétlenül járt gyalogost. A meghibásodást egy kereskedő jelentette a gyártó felé, mely még ebben a hónapban díjmentesen kicseréli a szimbólumot.
A legendás jelet a fejlesztők úgy alakították ki, hogy az hátraforduljon egy rejtett tokba, amennyiben ütés, vagy nyomás éri. Az autó ékességét hátrafordító mechanizmus azonban beragadhat, amikor elkezd korrodálni a billenő fémszerkezet.
Ez rendkívül súlyos és fájdalmas sérülést okozhat a járókelőknek egy gyalogosgázolás során. A nemzeti közlekedésbiztonsági hatóság (NHTSA) erre való hivatkozással a visszahívás mellett döntött, amiről minden tulajdonost írásban értesítenek.

A visszahívás a 2007 és 2009 között gyártott Arnager, Arnaget, Arnage RL, Brooklands és Azure modelleket érinti. Ezek között akad olyan, melynek vételára meghaladta a 300 ezer dollárt, átszámítva a 60 millió forintot.
A visszahívás rendkívül ritka és szokatlan esemény a Bentley történetében, mivel ők gyártják a legdrágább és a felső tízezer által legkeresettebb autókat. A Bentley közleményben tudatta, hogy a problémát ingyenesen megoldják bármelyik márkakereskedésben, továbbá, hogy a visszahívást csupán a baleseti kockázat indokolta, ilyen jellegű sérülést okozó közlekedési balesetről a gyártónak nincs tudomása.

Indulhat a tippelés meddig bírja a Petőfi híd: a felújítás tervezésének megpályáztatására sincs pénz
Budapest vezetése egyelőre nem tudja megkezdeni a súlyosan korrodálódott Petőfi híd felújítását.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


