Pénzcentrum • 2010. július 19. 11:02
A Malév sikeresen bevezette az Amadeus DCS járatkiszolgáló rendszert, mely egyaránt előnyös az utasoknak és a személyzetének, hiszen a korszerű alkalmazással leegyszerűsödik, illetve felgyorsul az utasok repülőtéri kiszolgálása. Az utazóközönség az új online check-in rendszert is használatba vehette, melynek egyik nagy előnye például, hogy továbbúti járatokra is engedélyezi az utaskezelést, valamint az utasfelvétel folyamata egyszerű és könnyen áttekinthető. A Malév tavaly indította az Amadeus Altéa utaskiszolgálási platformra való átállást, melynek tavalyi első állomásaként az online foglalási rendszer motorját újította meg - közölte ma a légitársaság.
A Malév július 6-án, budapesti bázisán teljes egészében áttért az új generációs Amadeus Altéa utaskiszolgáló szolgáltatási platformra. A felkészülés idején áprilistól kezdődően több száz, az utas- és járatkiszolgálásban érintett dolgozó részesült képzésben a Malév Ground Handlingnél. Az első két hét tapasztalati alapján megállapítható, hogy az átállás zökkenőmentesen történt, ami a nyári csúcsforgalomra való tekintettel - amikor naponta több tízezer utas repül a Malév járataival - különösen fontos.
Az átállás napjától a Budapestről induló utasok új online és kioszk check-in alkalmazásban is kezdeményezhetik a check-in tranzakciókat. Az online check-in rendszer nagy előnye a korábbival ellentétben, hogy a továbbúti járatokra is engedélyezi az utaskezelést.
A check-in automata alkalmazás is gyorsabban, megbízhatóbban működik az előzőnél. Az utasfelvétel folyamata egyszerű és könnyen áttekinthető. Lehetőség nyílik akár csak a beszállókártya kinyomtatására, ha az utas már az Interneten bekezelt, de nyomtató hiányában nem volt alkalma a beszállókártyáját kiállítani.