A MasterCard kutatása szerint 120 millió eurót érő győzelemért küzd a szombat esti UEFA Bajnokok Ligája döntőn a világ két kiemelkedő csapata az FC Internazionale Milano és az FC Bayer München; az UEFA hivatalos szponzorának megbízásából készült tanulmány kimutatta, hogy a mérkőzés a teljes európai gazdaság számára mintegy 351,5 millió euró bevételt jelent.
A MasterCard kutatása szerint a spanyol fővárosban működő vállalkozások 50 millió eurós bevétellel számolhatnak, ami elsősorban vendéglátásból, sport-emléktárgyak értékesítéséből, növekvő reklám megrendelésekből, események bevételeiből származik. Madrid várhatóan még Róma 2009-es 45 millió Eurós bevételét is túlszárnyalja.
A növekedés jelentős mértékben köszönhető a döntő időpontjának, melyet a hét közepéről az utazásra sokkal alkalmasabb szombatra tettek át. Az angol és spanyol csapatok távolmaradása növeli a meccs kimenetelét övező bizonytalanságot, így az érdeklődést is - állítja a kutatás, ami összesen 120.000 látogatót vonz majd a spanyol fővárosba. Az európai gazdaságot körülbelül 94 millió euróval lendíti majd fel a döntő. A MasterCard tanulmánya szerint a bevétel jelentős részét a főként Németországból és Olaszországból érkező drukkerek utazási, és szállásköltségei jelentik.
Emellett az Európa minden tájáról érkező szurkolók jelentős összegeket költenek majd reklámpólókra, ételre és italra is. Azonban a döntőt nem csak az öreg kontinens követi figyelemmel, hiszen 10 dél-amerikai labdarúgó érintett a BL döntőben. Mindezen túl 50 millió dél-amerikai tart számon felmenői között olaszokat, 7 millióan pedig német ősöket, így a Bayer München - Internazionale mérkőzésnek jelentős gazdasági hatása lehet Dél-Amerikában is.
Autósok, figyelem! KRESZ-szigorítás jön a magyarok egyik kedvenc nyaralóhelyén: repülhet a gigacsekk
A rollereket kitiltják a gyalogos övezetekből és a kerékpárutakról. Szigorítják a tilosban való parkolás büntetését, valamint a robogók és a motorok bukósisak nélküli vezetését.
Kiderült, mikor nyit ki újra a Visegrádon leégett Hotel Silvanus: komoly akciót hirdetett a szálloda
Nemcsak a nyitás dátuma derült ki, egyúttal foglalási akciót is hirdetett a szálló.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Kiemelkedő műalkotások a BÁV ART 84. Művészeti Aukcióján (x)
December 3–5. között közel 800 műtárgy kerül kalapács alá a BÁV ART háromnapos eseményén, amely a gyűjtők és befektetők számára is izgalmas lehetőségeket kínál.