Holnap jelenik meg a Michelin európai étteremkalauza, de a kiadott sajtóanyagból már most tudni, hogy végre Magyarországra is került egy csillag -írja a Napi Gazdaság.
Március 17-én jelenik meg a Michelin Main Cities of Europe 2010 elnevezésű kiadványa. Az étteremkalauz 29. kiadása 20 ország 44 városának kínálatát mérte fel.
Az első csillagos budapesti étterem a Gerendai Károly érdekeltségi körébe tartozó, Ráday utcai Costes lett, amely a magyar Dining Guide Az év étterme díját is elnyerte a közelmúltban. Gerendai korábban a Napi Gazdaságnak úgy nyilatkozott, hogy bár az étterem csillagvárományos, az idén mégsem lesznek benne a körben. A Costes ugyanis séfet váltott és a francia étteremkalauz szabályai szerint a kategorizálásához újra kell kezdeni a tesztelési folyamatot, aminek az a lényege, hogy az első kóstolásánál felfedik magukat a teszterek, majd ezt követően kétszer titokban kóstolnak.

A sajtóanyag kiemeli, hogy Budapesten gyorsan nő az ínyencekre szakosodott éttermek száma, amit az is jelez, hogy négyen érdemelték ki a minőségi, háromfogásos menüt elérhető áron kínáló helyeknek járó Bib Gourmand elismerést. E körből a guide-ban Magyarországot jó ideig egyedüli kiemelt étteremként képviselő budai Náncsi Néni ugyan kiesett, bekerül viszont a 21, az Arcade Bistro, a Bock Bisztró és a Csalogány 26.

Iszonyat értékes kincset rejt a magyar föld: szörnyű, ahogy elpazaroljuk, pedig használni is lehetne
Magyarország geotermikus adottságai kiemelkedőek.

Itt verte el a legtöbb magyar a játékpénzt a SZÉP-kártyákról: ez történik, ha minden zseb átjárható?
A SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025 első negyedévében, mint tavaly.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


