A luxusautókat gyártó német Audi egyik képviselője arra célozgatott egy interjúban, hogy a velük egy vállalati csoportba tartozó Volkswagen fontolóra venné a Forma-1-ben való indulást, ha a költségek tovább csökkennének.
Reinhold Carl, az Audi szingapúri igazgatója egy helyi lapnak adott interjújában elmondta, hogy az éves költségkeret további szűkítése esetén elgondolkodnának a száguldó cirkuszba való belépésen. Egyelőre a csapatoknak még mindig százmillió euró feletti összeget kell előteremteniük az éves program megvalósításához, ami rendkívül magas.
Forrás: motorauthority.com
"Ha a felhasználható költségkeretet tovább csökkentik, akkor közelebb kerülnénk a Forma-1-be történő belépéshez" - mondta a lapnak.
Az igazgató elmondta, hogy tisztában van azzal, hogy a Jaguárnak és a Hondának is beletört már a bicskája a száguldó cirkuszba, a BMW is elhagyja a Forma-1-et az év végén, valamint a Toyotáról és a Renault-ról is hasonló találgatások kaptak szárnyra. Az igazgató szerint azoknak a csaptoknak is csökkenhetnek a bevételeik, akik a rajtrácson maradnak.
A nehézségek ellenére amennyiben a Volkswagen mégis egy csapat összeállítása mellett döntene, akkor azt vagy a Porsche, vagy az Audi gyárral közösen karöltve tudná megvalósítani.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.