A luxusautókat gyártó német Audi egyik képviselője arra célozgatott egy interjúban, hogy a velük egy vállalati csoportba tartozó Volkswagen fontolóra venné a Forma-1-ben való indulást, ha a költségek tovább csökkennének.
Reinhold Carl, az Audi szingapúri igazgatója egy helyi lapnak adott interjújában elmondta, hogy az éves költségkeret további szűkítése esetén elgondolkodnának a száguldó cirkuszba való belépésen. Egyelőre a csapatoknak még mindig százmillió euró feletti összeget kell előteremteniük az éves program megvalósításához, ami rendkívül magas.

Forrás: motorauthority.com
"Ha a felhasználható költségkeretet tovább csökkentik, akkor közelebb kerülnénk a Forma-1-be történő belépéshez" - mondta a lapnak.
Az igazgató elmondta, hogy tisztában van azzal, hogy a Jaguárnak és a Hondának is beletört már a bicskája a száguldó cirkuszba, a BMW is elhagyja a Forma-1-et az év végén, valamint a Toyotáról és a Renault-ról is hasonló találgatások kaptak szárnyra. Az igazgató szerint azoknak a csaptoknak is csökkenhetnek a bevételeik, akik a rajtrácson maradnak.
A nehézségek ellenére amennyiben a Volkswagen mégis egy csapat összeállítása mellett döntene, akkor azt vagy a Porsche, vagy az Audi gyárral közösen karöltve tudná megvalósítani.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


