Az indiai Maruti Suzuki májusban az exporttal együttvéve az értékesítés 15,8 %-os emelkedésével bizonyította, hogy felveszi a versenyt a világ legolcsóbb személyautójának tartott Tata Nanóval. Az elmúlt hónapban a vállalat a tavalyi 69 001 eladással szemben 79 872 autót értékesített.
A belföldi értékesítés 64 143 darabról 10,4 %-kal 70 785 darabra emelkedett miközben az export eladások száma 4 858 darabról 87,1 %-kal 9 087 darabra nőtt. A Maruti Suzuki eladások a kisautó szegmensben (Alto, Wagon-R, Swift) 20,7 %-kal emelkedtek, míg a középkategóriás (SX4, Dzire) eladások 14,1 %-kal bővültek 2008 májusához képest.
A legfrissebb eladási listák szerint a vállalat immár az ötödik egymást követő hónapban emelkedést könyvelhetett el, a növekedés nagyrészt annak tulajdonítható, hogy a belföldi- és a külföldi kereslet egyaránt lendületet vett.
A vállalat igazgatója elmondta: "Értékesítési stratégiánkhoz tartozik az új piacok felkutatása és meghódítása, amit eddig sikerrel vettünk. Számos olyan országban fokozni tudtuk az eladásokat, ahol eddig kisebb szelet jutott nekünk a tortából. A nyugat-európai roncsprémium bevezetése szintén sokat segített a külföldi értékesítés növelésében."

Indulhat a tippelés meddig bírja a Petőfi híd: a felújítás tervezésének megpályáztatására sincs pénz
Budapest vezetése egyelőre nem tudja megkezdeni a súlyosan korrodálódott Petőfi híd felújítását.

Iszonyat értékes kincset rejt a magyar föld: szörnyű, ahogy elpazaroljuk, pedig használni is lehetne
Magyarország geotermikus adottságai kiemelkedőek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


