A jelenlegi gazdasági helyzetben senki sem akar új autót vásárolni, vonta le a következtetést egy szakértő az októberi eladási statisztikák láttán. Ez ugyan túlzásnak tűnhet, mindenesetre nagyot zuhantak az autóeladások a kontinensen - írja a Napi Gazdaság.
Az októberi adatok alapján megállapítható, hogy a legtöbb európai országban jelentős visszaesés történt, az idei újautó eladások 14,5 %-kal maradtak el a tavalyi adatoktól. Az államcsődöt alig elkerülő Izlandon 85,8 %-kal, Írországban 54,6 %-kal, Lettországban pedig 55,1 %-kal kevesebb új autó gurult ki a szalonokból, mint egy évvel korábban.
A szlovákok és a lengyelek még a jelenlegi helyzetben is tudtak növekedni, de a kelet-európai régió újautó piaca összességében 3,2 %-kal szűkült. Az autógyárak közül a Chrysler a legnagyobb vesztes 50,3 %-os csökkenéssel, őket követi a GM és a Toyota. Az európai gyártók közül a Volkswagen 8 % körüli csökkenéssel zárta a hónapot.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


