Nehéz helyzetbe kerültek a hazai autóipari beszállítók a pénzügyi és reálgazdasági válság miatt, ráadásul most jelentős anyagi forrásokkal kellene rendelkezniük ahhoz, hogy az átmeneti időszakban kutatásokra és fejlesztésekre is tudjanak költeni. Utóbbi nélkül nehéz lesz később labdába rúgni, a világ autóipara ugyanis új irányt vehet a válság után - írja a Magyar Hírlap.
Szakértők szerint 1-2 évig tarthat az autóipart érintő reálgazdasági válság, melyben szakmai vélemények szerint a haza beszállító cégek 10%-a mehet tönkre.
Magyarországon 450-500 vállalkozás érdekelt az autóiparban, ezek döntően a kkv-szektorhoz tartoznak, és mintegy 90%-uk exportra termel.
A cégeknek a jelenlegi helyzetben mindenképpen hitelt kellene felvenniük a működés fenntartásához és a fejlesztésekhez, a hitelfelvételi lehetőségek azonban nagyon beszűkültek a válság miatt.
A válság lecsengése után előtérbe kerülhetnek a kisebb méretű, alacsony fogyasztású, a hibrid, illetve elektromos meghajtású járművek, mely irányváltásra a beszállítóknak a legnehezebb időkben kell felkészülniük.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A legeltetés szó hallatán mindenkinek többnyire az alföldi legeltetés, a puszta, a Hortobágy jut eszébe, nem pedig a Balaton, vagy az erdős-fás-dombos vidékek.
-
Már több mint minden harmadik kártyás fizetés mobiltelefonnal, vagy okosórával történik
Az okoseszközökkel történő fizetés során alacsonyabb az adatokkal való visszaélés kockázata.
-
Cassini Ötletverseny: egyedülálló lehetőség az innovátorok számára (x)
A Design Terminál már harmadszor vesz részt a CASSINI Ötletverseny megszervezésében.