Az ING globális televíziós reklámkampányt indít Fernando Alonso szereplésével

Pénzcentrum
2008. március 12. 16:29

Az ING Renault Forma-1-es csapat névadó szponzora, az ING Csoport a mai napon elindította globális reklámkampányát, melyben a csapat kétszeres világbajnok pilótája, Fernando Alonso szerepel.

A kampány elsőként harminc országban - köztük Magyarországon - indul, 30 és 45 másodperces reklámfilmekkel, melyeket a Forma-1-es futamokat közvetítő televíziókon és nemzetközi csatornákon láthatnak a rajongók, minden futamhétvégén. A televíziós sugárzást kiegészítik a nyomtatott sajtóban és az internetes hírportálokon, valamint Forma-1-es oldalakon megjelenő hirdetések. A reklámfilm az ING Ausztrál Nagydíj hétvégéjén kerül adásba.

A reklámkampány az ING második évbe lépő Forma-1-es szponzorációjának részét képezi, melynek célja a cég márkaismertségének növelése és az üzleti tevékenység támogatása. A reklámkampánnyal párhuzamosan az ING az Ausztrál, a Magyar és a Belga Nagydíj névadó szponzora is egyben, támogatja Fernando Alonsót és Nelson Piquet-ét, valamint hirdetésekkel jelenik meg az évad 18 futamából 13 esetében.

A reklámfilm az ING legfontosabb üzenetét jeleníti meg: bár a pénzügyi szolgáltatások összetettek, az ING könnyebbé teszi ügyfelei számára e szolgáltatások igénybevételét, s így az ügyfelek a számukra igazán fontos dolgokra koncentrálhatnak. A kampányt a londoni központú Iris ügynökség kivitelezte.

Isabelle M. Conner, az ING Csoport Branding és Szponzorációs vezetője elmondta: "Tisztában vagyunk vele, hogy mennyire összetettek lehetnek a pénzügyek, ám meggyőződésünk, hogy ügyfeleink számára a megtakarítások, befektetések és jövőjük pénzügyi tervezése könnyebb is lehet. Új kampányunk ezt találóan szemlélteti."

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!

Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

A globális kampányon túl Fernando Alonso feltűnik az ING Direct spanyolországi reklámjában is.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. május 25. vasárnap
Orbán
21. hét
Május 25.
Törülközőnap
Május 25.
Afrika napja
Május 25.
Hősök napja
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2025. május 24. 19:15
Agrárszektor  |  2025. május 24. 18:28