Az ING Renault Forma-1-es csapat névadó szponzora, az ING Csoport a mai napon elindította globális reklámkampányát, melyben a csapat kétszeres világbajnok pilótája, Fernando Alonso szerepel.
A kampány elsőként harminc országban - köztük Magyarországon - indul, 30 és 45 másodperces reklámfilmekkel, melyeket a Forma-1-es futamokat közvetítő televíziókon és nemzetközi csatornákon láthatnak a rajongók, minden futamhétvégén. A televíziós sugárzást kiegészítik a nyomtatott sajtóban és az internetes hírportálokon, valamint Forma-1-es oldalakon megjelenő hirdetések. A reklámfilm az ING Ausztrál Nagydíj hétvégéjén kerül adásba.
A reklámkampány az ING második évbe lépő Forma-1-es szponzorációjának részét képezi, melynek célja a cég márkaismertségének növelése és az üzleti tevékenység támogatása. A reklámkampánnyal párhuzamosan az ING az Ausztrál, a Magyar és a Belga Nagydíj névadó szponzora is egyben, támogatja Fernando Alonsót és Nelson Piquet-ét, valamint hirdetésekkel jelenik meg az évad 18 futamából 13 esetében.
A reklámfilm az ING legfontosabb üzenetét jeleníti meg: bár a pénzügyi szolgáltatások összetettek, az ING könnyebbé teszi ügyfelei számára e szolgáltatások igénybevételét, s így az ügyfelek a számukra igazán fontos dolgokra koncentrálhatnak. A kampányt a londoni központú Iris ügynökség kivitelezte.
Isabelle M. Conner, az ING Csoport Branding és Szponzorációs vezetője elmondta: "Tisztában vagyunk vele, hogy mennyire összetettek lehetnek a pénzügyek, ám meggyőződésünk, hogy ügyfeleink számára a megtakarítások, befektetések és jövőjük pénzügyi tervezése könnyebb is lehet. Új kampányunk ezt találóan szemlélteti."
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A globális kampányon túl Fernando Alonso feltűnik az ING Direct spanyolországi reklámjában is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


