Az átlagpolgár számára már megfizethetetlen kategóriákban a költségleszorítás kényszerének elmaradása nagyobb teret enged az innovációnak és a minőségnek, így nem csoda, hogy az Év Autója díj esetében a szakértő zsűri a fent említett két tényező mellett nagy hangsúlyt fektet az adott modell által nyújtott ár-érték arányra.
Az autógyártók persze szívesen hirdetik, hogy adott modelljük elnyerte valamelyik szakmai fórum elismerését, a díjak értékesítésre gyakorolt hatását azonban nehéz megbecsülni, mivel azok esetében általában kritérium, hogy a modell újdonságot jelentsen - olvasható a Népszabadságban.
A tavalyi évben a Ford S-Max modellje nyerte el az 58 tagú COTY bizottság tetszését. A hazai értékesítés azonban nem tud releváns eredményeket felmutatni, a modellhez ugyanis legolcsóbban 6,7 millió forintért lehet hozzá jutni, ezért 2 literes, 145 lóerős autót kap az S-Max mellett döntő autóvásárló.
Hazánkban a Ford tavaly 14 720 új autót értékesített, ebből azonban csak 285 darab volt S-Max. Az összeurópai adatok azonban a gyár szempontjából sokkal kedvezőbb képet mutatnak, a nyugat-európai vásárlóknak ugyanis láthatóan tetszett az új modell, melyből 64,6 ezret értékesítettek a kontinensen.

Iszonyat értékes kincset rejt a magyar föld: szörnyű, ahogy elpazaroljuk, pedig használni is lehetne
Magyarország geotermikus adottságai kiemelkedőek.

Itt verte el a legtöbb magyar a játékpénzt a SZÉP-kártyákról: ez történik, ha minden zseb átjárható?
A SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025 első negyedévében, mint tavaly.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


