A vásárlói döntésekben rendkívül fontos szerepet játszik az eladó, így nem csoda ha a cégek világszerte dollármilliókat költenek a legújabb termékek promóciójára és az érdeklődés fenntartására. Egy olyan nagy jelentőséggel bíró döntésben, mint amilyen a leggyakrabban milliós terheket jelentő autóvásárlás, az eladók szerepe kiemelt.
Az autógyártók érdeke, hogy tudják, az általuk gyártott modelleket forgalmazó márka, vagy egyéb kereskedésekben milyen módon tájékoztatják a potenciális vásárlókat, akik információszerzés végett felkeresik őket. Most megérkezett a segítség, az egyik kaliforniai kutatócég ugyanis tegnap publikálta a kereskedésekről készített felmérésének eredményét.
A cég 1600 érdeklődő véleményét kérdezte meg a különböző márkakereskedésekben tapasztaltakról, a hiteles eredmények érdekében pedig ezen kívül fizetett vásárlók is felkeresték az említett kereskedőket.
A márkakereskedések rangsorát a Honda luxusmárkáját, az Acurát forgalmazó kereskedések vezetik, melyet a Ford csoporthoz tartozó Land Roverének, és a GM Saturnjának értékesítését végző forgalmazók követnek.
Az végeredményt főként az eladók viselkedése, szakmai felkészültsége és tájékoztatási szándéka alapján határozták meg a szakemberek, akik nem kevesebb mint 12 vizsgált márkát átlagon alulinak minősítettek.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A legjobb tízbe az előbb említett márkákon kívül a Volkswagen, a Nissan, a Saab, az Audi és a BMW került be. Átlagosnak minősítették a Toyota, a Hyundai és a Honda márkakereskedések teljesítményét.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.