A vásárlói döntésekben rendkívül fontos szerepet játszik az eladó, így nem csoda ha a cégek világszerte dollármilliókat költenek a legújabb termékek promóciójára és az érdeklődés fenntartására. Egy olyan nagy jelentőséggel bíró döntésben, mint amilyen a leggyakrabban milliós terheket jelentő autóvásárlás, az eladók szerepe kiemelt.
Az autógyártók érdeke, hogy tudják, az általuk gyártott modelleket forgalmazó márka, vagy egyéb kereskedésekben milyen módon tájékoztatják a potenciális vásárlókat, akik információszerzés végett felkeresik őket. Most megérkezett a segítség, az egyik kaliforniai kutatócég ugyanis tegnap publikálta a kereskedésekről készített felmérésének eredményét.
A cég 1600 érdeklődő véleményét kérdezte meg a különböző márkakereskedésekben tapasztaltakról, a hiteles eredmények érdekében pedig ezen kívül fizetett vásárlók is felkeresték az említett kereskedőket.
A márkakereskedések rangsorát a Honda luxusmárkáját, az Acurát forgalmazó kereskedések vezetik, melyet a Ford csoporthoz tartozó Land Roverének, és a GM Saturnjának értékesítését végző forgalmazók követnek.
Az végeredményt főként az eladók viselkedése, szakmai felkészültsége és tájékoztatási szándéka alapján határozták meg a szakemberek, akik nem kevesebb mint 12 vizsgált márkát átlagon alulinak minősítettek.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A legjobb tízbe az előbb említett márkákon kívül a Volkswagen, a Nissan, a Saab, az Audi és a BMW került be. Átlagosnak minősítették a Toyota, a Hyundai és a Honda márkakereskedések teljesítményét.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


