2007 január 22-től tovább bővül a virtuális autópálya-matrica vásárlási lehetőségek köre, hiszen az autópálya-használók immár heti és havi matricákat is vehetnek.
Az ÁAK Zrt. partnereinek segítségével tavaly március közepétől kezdte meg virtuális matrica-értékesítő rendszerének kiépítését, melyet azóta is folyamatosan bővít. Az autósok 2006 tavasza óta sms-sel, tavaly december óta pedig már interneten és telefonhívással is vásárolhatnak D1 típusú 4-napos autópálya-matricát. A telefonhívásos rendszert azonban csak és kizárólag azon ügyfelek tudják igénybe venni, akik az adott szolgáltatóval előzőleg szerződést kötöttek, és az ott nyitott számlájukra pénzt fizettek be.
A legújabb fejlesztéseknek köszönhetően hétfőtől már heti és havi virtuális matricák is beszerezhetők a személyautók kategóriájában. A szolgáltatókat, valamint a szolgáltatások leírását a www.autopalya.hu oldalon keresztül lehet elérni. A heti és havi matricákért virtuális vásárlás esetén az alapáron felül úgynevezett kényelmi díjat kell fizetni*, csakúgy, mint a 4-napos változat esetében. Fontos kiemelni, hogy a fent említett fejlesztések egyelőre nem érintik azon mobiltelefonos előfizetőket, akik mobilszolgáltatójukon keresztül szeretnék megvásárolni a jogosultságot, így ők sms-sel továbbra is csak 4-napos matricát vásárolhatnak.
A virtuális matrica-értékesítő rendszer sikerét mutatja, hogy a bevezetés óta összesen közel félmillió tranzakció zajlott a különböző csatornákon keresztül. Az Állami Autópálya Kezelő Zrt. az alternatív értékesítési rendszer bővítése érdekében újabb és újabb alvállalkozókkal folytat tárgyalásokat, hogy ezáltal minél több ügyfele számára tegye elérhetővé ezt a kényelmes vásárlási lehetőséget.
További információk a www.autopalya.hu oldalon találhatók.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


