A hőségben ahogy tudunk, víz mellé, vagy árnyékos fák alá menekülünk hétvégente, vagy a jól megérdemelt szabadságunk alatt. De mit vegyünk ehhez, és ezek a...

Az Apple új iPhone 16 készülékeinek előértékesítési adatai a vártnál visszafogottabb érdeklődést mutatnak. A vállalat abban reménykedett, hogy az új mesterséges intelligencia funkciók fellendítik az évek óta lassuló iPhone-eladásokat - jelentette a CNN.
Ming-Chi Kuo, a TF International Securities elemzője szerint az előértékesítés első hétvégéjén mindössze 37 millió iPhone 16 készüléket adtak el, ami több mint 12%-os csökkenés az előző évhez képest. Dan Ives, a Wedbush elemzője valamivel magasabbra, körülbelül 40 millió darabra becsüli az előrendelések számát.
Különösen a drágább iPhone 16 Pro modellek iránti kereslet esett vissza jelentősen. Kuo adatai alapján 9,8 millió iPhone 16 Pro és 17,1 millió iPhone 16 Pro Max készüléket értékesítettek, ami 27%-kal, illetve 16%-kal kevesebb, mint tavaly ilyenkor. Angelo Zino, a CFRA Research elemzője szerint az alapmodellek népszerűsége problémát jelenthet: "Tekintettel arra, hogy ez nagyrészt egy szoftverfrissítési ciklus, az az aggodalmam, hogy az alacsonyabb árú iPhone 16-osok eladásai nagyobb arányban voltak, mint a magasabb árú készülékeké."
Az elemzők rámutatnak, hogy az Apple által beharangozott mesterséges intelligencia funkciók még nem érhetők el a készülékeken, és a fogyasztók többsége valószínűleg még nem érti, miért érné meg ezeket frissíteni telefonjukat. Pozitívum azonban, hogy Mike Sievert, a T-Mobile vezérigazgatója szerint szolgáltatójuk több iPhone 16-ost adott el, mint tavaly az iPhone 15-ösből. Az Apple hivatalos értékesítési adatokat csak a jövő havi eredménybeszámolójában közöl majd.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Elég volt a zsúfolt tengerpartokból? Ez a város lehet a magyarok új kedvenc üdülőhelye
A forróság elől menekülve egyre többen választják a lengyel “coolcation” úticélokat.
-
Ezt nézik meg most a magyarok a hitelfelvételkor
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink mi alapján választanak hitelt.
-
Mobilról igényelhető hitelkártyát kínál a Gránit Bank (x)
Rendkívül kedvező értékajánlatot nyújtó hitelkártyával bővítette kártyakínálatát – első körben - meglévő ügyfelei számára a Gránit Bank.
-
Hazai érték, valódi lehetőség: ezt kínálja a Régiók Kincsei program. Csatlakozz beszállítóként! (x)
Kistermelő vagy, aki különleges, jó minőségű termékeket készít? Szeretnéd elérni a SPAR vásárlóit, és egy aktív, fejlődő közösséghez tartozni? Most itt a lehetőség, hogy csatlakozz a Régiók Kincsei programhoz!


