Hol van a legtöbb autó Európában? Hogyan változik az autóhasználatunk? Mit jelent az autózás ma az egyes generációk számára? Mutatjuk!

A Meta új stratégiája a Facebook platformon a fiatal felnőttek, különösen a Gen Z célközönségének megnyerésére irányul, többek között olyan funkciók kiemelésével, mint a Marketplace, az Események és a Csoportok, miközben figyelembe veszi az alkalmazásnak a tinédzserek mentális egészségére gyakorolt hatásait.
A Meta a napokban bejelentette a Facebook új stratégiáját, amelynek célja a Gen Z demográfiai csoport elérésére irányul. Ez meglepő lépésnek tűnhet, tekintettel arra, hogy a platformot egyre gyakrabban az idősebb generációkhoz kötik - írja a Business Insider.
A Pew Research Center 2023-as felmérése szerint a 13-17 éves amerikai tizenévesek csupán egyharmada használja a Facebookot, ami jelentős csökkenést mutat a 2014-es adatokhoz képest, amikor még a tizenévesek 71%-a volt aktív a platformon.
A Meta új megközelítése két fő elemre épül: több ajánlott tartalom bevezetése a hírfolyamban és különféle szolgáltatások - mint például a Piactér, Randi, Csoportok és Események - népszerűsítése. Az első pontban említett változtatás jelentős eltérést jelent az eddigi gyakorlattól, amely elsősorban a barátok és családtagok bejegyzéseire összpontosított. A második stratégiai elemmel pedig inkább a fiatal felnőtteket célozzák meg, részben azért, mert a Meta óvakodik attól, hogy túlságosan közvetlen módon célozza meg a tinédzsereket az őket érintő mentális egészségügyi aggályok miatt.
A Facebook új irányvonalának egyik kulcseleme lehet a Marketplace, amely egyre népszerűbbé válik a különböző korosztályok körében is - sokan csak emiatt regisztrálnak vagy maradnak aktívak a platformon. A szakértők megjegyzik, hogy bár néhány tervezett változtatás túlzottan optimistának tűnhet, nem szabad alábecsülni azt sem, hogy mennyire jól működik maga az oldal. Versenytársaihoz képest - mint például a Craigslist vagy a Reddit - sokkal felhasználóbarátabb alternatívát kínálhat.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az Instagram példája pedig azt is mutatja, hogy lehetséges visszanyerni egy platform népszerűségét még olyan erős versenytársakkal szemben is mint a TikTok. Mark Zuckerbergnek sikerült javítania saját és vállalata hírnevén is - bár elsőre valószínűtlennek tűnhet, hogy a Facebook képes lesz megszólítani és megtartani a Z generációt is, ez nem kizárható lehetőség.

Figyelmeztetést adott ki a NASA: gigászi aszteroida halad el a Föld mellett holnap, irtó közel lesz!
Az égitestet 2008-ban fedezte fel az arizonai Catalina Sky Survey.

Kiakadtak a felhasználók, ismét leállást jelentettek: ez a közösségi média platform órákig megbénult
Az X közösségi platform (korábban Twitter) szombat reggel átmeneti leállást szenvedett az Egyesült Államokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


