Berényi Dorina közel egy évtizedet töltött Dubajban, ahol ingatlanközvetítőként ért el kimagasló sikereket.
A Meta új stratégiája a Facebook platformon a fiatal felnőttek, különösen a Gen Z célközönségének megnyerésére irányul, többek között olyan funkciók kiemelésével, mint a Marketplace, az Események és a Csoportok, miközben figyelembe veszi az alkalmazásnak a tinédzserek mentális egészségére gyakorolt hatásait.
A Meta a napokban bejelentette a Facebook új stratégiáját, amelynek célja a Gen Z demográfiai csoport elérésére irányul. Ez meglepő lépésnek tűnhet, tekintettel arra, hogy a platformot egyre gyakrabban az idősebb generációkhoz kötik - írja a Business Insider.
A Pew Research Center 2023-as felmérése szerint a 13-17 éves amerikai tizenévesek csupán egyharmada használja a Facebookot, ami jelentős csökkenést mutat a 2014-es adatokhoz képest, amikor még a tizenévesek 71%-a volt aktív a platformon.
A Meta új megközelítése két fő elemre épül: több ajánlott tartalom bevezetése a hírfolyamban és különféle szolgáltatások - mint például a Piactér, Randi, Csoportok és Események - népszerűsítése. Az első pontban említett változtatás jelentős eltérést jelent az eddigi gyakorlattól, amely elsősorban a barátok és családtagok bejegyzéseire összpontosított. A második stratégiai elemmel pedig inkább a fiatal felnőtteket célozzák meg, részben azért, mert a Meta óvakodik attól, hogy túlságosan közvetlen módon célozza meg a tinédzsereket az őket érintő mentális egészségügyi aggályok miatt.
A Facebook új irányvonalának egyik kulcseleme lehet a Marketplace, amely egyre népszerűbbé válik a különböző korosztályok körében is - sokan csak emiatt regisztrálnak vagy maradnak aktívak a platformon. A szakértők megjegyzik, hogy bár néhány tervezett változtatás túlzottan optimistának tűnhet, nem szabad alábecsülni azt sem, hogy mennyire jól működik maga az oldal. Versenytársaihoz képest - mint például a Craigslist vagy a Reddit - sokkal felhasználóbarátabb alternatívát kínálhat.
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az Instagram példája pedig azt is mutatja, hogy lehetséges visszanyerni egy platform népszerűségét még olyan erős versenytársakkal szemben is mint a TikTok. Mark Zuckerbergnek sikerült javítania saját és vállalata hírnevén is - bár elsőre valószínűtlennek tűnhet, hogy a Facebook képes lesz megszólítani és megtartani a Z generációt is, ez nem kizárható lehetőség.
Óvatosan ezekkel az üzenetekkel, hívásokkal: rémes a csalók új módszere, így nullázzák a bankkártyád
November 20–án tartott háttérbeszélgetést a KiberPAJZS projekt, amin a Pénzcentrum is részt vett.
Újfajta netes bűnözési hullám indulhat Magyarországon: gusztustalan módon élhetnek vissza adataikkal
A mesterséges intelligencia által generált deepfake pornográfia egyre növekvő problémát jelent a digitális társadalomban.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.