Egy urbexes YouTuber simán bejutott a Soproni Erőműbe, körbesétált, pizzát rendelt, senki nem kérdezte meg, mit keres ott – a cég szerint most már megerősítették...

A Youtube okostévés appja ritkábban fogja hirdetésekkel megszakítani a videózást, cserébe viszont sokkal hosszabbak lesznek a reklámblokkok.
Folytatódik a YouTube reklámokkal kapcsolatos "reformja". A Google leánycégének okostévés appján innentől kezdve próbálja majd ugyan ritkábban hirdetésekkel megszakítani a videózást, cserébe viszont sokkal hosszabbak lesznek a reklámblokkok - írja az Origo. A hirdetések átugrásának opciója jelenleg jellemzően 5-10 másodperc után jelenik meg, mostantól viszont akár 45-60 másodpercet is igénybe vehet majd a felbukkanása.
Mint az a cikkben olvasható, a YouTube szeptemberben kezdte meg a változtatás nyilvános tesztelését, a metrikái szerint az új rendszerrel 29 százalékkal nőtt a két reklámblokk megjelenése között eltelt idő. A cég korábban azt a választ kapta állítólag egy felmérés során, hogy a nézők inkább a ritkább és hosszabb reklámblokkokat preferálják, mintsem a gyakori és rövid típusúakat.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


