Egyetlen pohár konyak, de még egy sör se fér bele akkor, ha valaki látogatni indulna autóval - valaki vagy iszik, vagy vezet.

Kéretlen SMS üzenetek útján terjedő kártevőre figyelmeztet a Nemzetbiztonsági Szakszolgálat Nemzeti Kibervédelmi Intézet (NBSZ NKI).
Az NKI honlapján pénteken közzétett rendkívüli tájékoztatóban azt írták: az új-zélandi CERT jelzése szerint visszatért a korábban Magyarországon is széles körben terjedő androidos, úgynevezett FluBot kártevő, azt továbbra is SMS-ekben szereplő hivatkozásokkal terjesztik a kiberbűnözők.
Azt írták, az üzenetek tartalma eltérő lehet: függőben lévő csomagkézbesítésről, a címzettel megosztott fényképalbumról vagy például hangpostaüzenet érkezéséről szólnak.
A korábbiakhoz képest azonban különbség, hogy az üzenetekben szereplő hivatkozások ezúttal egy olyan weboldalt nyitnak meg a böngészőben, amely egy hamis biztonsági frissítésről szól.
Kiemelték: valójában az érintett eszköz akkor fertőződik meg, ha rákattintanak a hamis biztonsági frissítés telepítésére. Az NKI ezért arra figyelmeztet, hogy senki se kattintson a gyanús SMS-ekben szereplő hivatkozásokra, ne engedélyezzék az ismeretlen alkalmazások telepítését. Ha valaki csomag érkezését várja és szeretne tájékozódni a kézbesítés állapotáról, javasolt mindig kézzel beírni a szállító cég weboldalának címét és ott megadni a csomag azonosítóját.Ha valaki ilyen üzenetet kap, jelentse a CSIRT@nki.gov.hu e-mail címre - írta az NKI.

Érik a világbotrány: beigazolódott, amit már sejtettek a kínai DeepSeek mesterséges intelligenciáról
A dél-koreai adatvédelmi hatóság szerint a kínai DeepSeek mesterségesintelligencia-cég engedély nélkül továbbított felhasználói adatokat és MI-parancsokat más országokba.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


