Az előfizetői csomagok 11-13 százalékkal drágulnak meg, legkorábban 2025 júniusától.
Feltűnni látszik a láthatáron a rezsicsökkentés következő lehetősége, nevezetesen a kábeltévé-kiadások lefaragása. Legalábbis az amerikaiak már ott tartanak, hogy az utóbbi időben megdrágult kábeltévét internetes lehetőségekkel, időnként kalózkodással helyettesítik - írja a Napi.hu.
Ha valaki nem fizeti be a villanyszámláját, akkor biztos lehet benne, hogy kisvártatva kikapcsolják nála az áramot. Nem ez a helyzet a másik dróton érkező háztartási "erőforrással", a kábeltévével. Ma már meg lehet szabadulni ennek költségétől anélkül, hogy a nézőnek le kellene mondani kedvenc csatornái többségéről. Természetesen, ha valaki minden nap új filmeket akar látni, azaz olyan prémium csatornákat néz, mint például az HBO, akkor nem vághatja el a kábelét.
Ahogy az internetes tévécsatornák (például a Hulu Plus, a Neflix, vagy a magyar tartalommal elérhető Fuso) javulnak, úgy adja fel egyre több amerikai kábelkapcsolatát. Az utóbbiak díja az elmúlt évtizedben duplájára nőtt, így jelenleg átlag 90 dollár körül alakul, és várakozások szerint 2020-ra 200 dollárra megy fel - derül ki az NPD Group piackutató előrejelzéséből. Rossz hír a kábelcégeknek, hogy ügyfeleik 80 százaléka már most sokallja a költséget.
Más felmérések szerint viszont egyre többen nézik kedvenc show-ikat illegális módszerekkel. Ráadásul az is igaz, annál könnyebben szakítja meg valaki kapcsolatát kábelszolgáltatójával, minél "kreatívabban" használ internetes kalóz site-okat. Becslések szerint CBS How I Met Your Mother sitcom műsorát 16 millióan nézhetik illegális webhelyen.
A tévétársaságok persze érzékelik a bajt, ezért a három legnagyobb cég, az NBC, az ABC és a CBC okos telefonos/táblagépes szoftvereket fejlesztett ki, webhelyeket hozott létre, amelyeken - hirdetésekkel megpakolva és késleltetve - közvetítik show-ikat. Az utóbbi a CBS-nél általában egy nap, az NBC-nél és az ABC-nél kevesebb mint egy nap.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


