A történet ott folytatódik, ahol a második évad befejeződött.

A brit kormány a gyermekek online tartalmakhoz való hozzáférésének javítására szólította fel a nagy videómegosztó platformokat, hangsúlyozva a minőségi, oktató jellegű műsorok elérhetőségének fontosságát. Lisa Nandy kulturális miniszter önkéntes együttműködést szorgalmaz, de jelezte, hogy további lépésekre is készek, ha a platformok nem biztosítanak megfelelő láthatóságot ezeknek a tartalmaknak.
A brit kormány fokozott figyelmet fordít a gyermekeknek szóló online tartalmakra, és sürgeti a nagy videómegosztó platformokat, hogy tegyék könnyebben elérhetővé a minőségi gyermekműsorokat. Lisa Nandy kulturális miniszter aggodalmát fejezte ki amiatt, hogy a fiatalok egyre kevesebb oktató jellegű és fejlesztő hatású tartalommal találkoznak az interneten - írja a BBC.
Nandy elmondta, hogy levélben fordult a YouTube-hoz és más hasonló platformokhoz, valamint az Ofcom szabályozó hatósághoz, kérve őket, hogy növeljék a megfelelő gyermektartalmak láthatóságát. A miniszter szerint a fiatalok egyre inkább az online platformokat részesítik előnyben a hagyományos televíziózással szemben, ami miatt kevesebb minőségi, oktató jellegű műsorral találkoznak.
A YouTube szóvivője szerint a platform "biztonságos, életkoruknak megfelelő online élményeket nyújt a gyerekeknek és tizenéveseknek, amelyek lehetővé teszik számukra a tanulást, a fejlődést és a felfedezést". Nandy azonban úgy véli, hogy az online platformok nem népszerűsítik kellőképpen a tartalmak "legszélesebb körét". A kulturális miniszter dicsérte a brit gyártású gyermekműsorokat, amelyek "segítenek tájékoztatni a világról", de rámutatott, hogy ezek gyakran nem jutnak el a célközönséghez, mert a népszerű weboldalak nem promotálják őket megfelelően.
A kormány kész támogatni az Egyesült Királyság gyermektelevíziós iparágát, amelyet Nandy "koronaékszereknek" nevezett. Egy korábbi kormányzati finanszírozási program megállapította, hogy bár több minőségi tartalom készült, a gyerekek "nem feltétlenül nézték, és úgy gondoljuk, hogy ez azért van, mert a gyerekek nem tudták megtalálni" - magyarázta a miniszter.
Nandy hangsúlyozta, hogy a kormány elsősorban önkéntes megállapodásra törekszik az online platformokkal, de jelezte, hogy készek további lépéseket tenni, ha nem sikerül megegyezni. "Az a szándékunk, hogy sokkal jobban szeretnénk, ha együttműködnének velünk annak érdekében, hogy a gyermekek sokkal könnyebben láthassák és megtalálhassák a jó minőségű tartalmakat" - mondta.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A miniszter elismerte a YouTube pozitív oldalait is, kiemelve, hogy a platform demokratizálja a tartalomgyártást, lehetővé téve, hogy bárki elindíthassa karrierjét akár a saját hálószobájából. Ugyanakkor hangsúlyozta, hogy meg kell találni az egyensúlyt.
Nandy felszólította az Ofcomot, hogy a közszolgálati műsorszolgáltatás folyamatban lévő felülvizsgálatának részeként "helyezze előtérbe a gyermekeknek szóló televíziózást". A felülvizsgálatról várhatóan nyáron készül jelentés. A Today című rádióműsor vendégszerkesztője, Floella Benjamin színésznő és liberális demokrata párti képviselőnő szerint "a televízió befolyásolja a gyermekek gondolkodását és viselkedését", de figyelmeztetett, hogy "a minőség és a mennyiség" csökkenőben van. Benjamin szerint az ágazatban "válság" és "zűrzavar" uralkodik, amit az online platformokra való átállás okoz.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.


