Sátorban, nomád körülmények között élt, és nehéz fizikai munkát végzett, de ma is jóleső nosztalgiával gondol erre vissza a műsorvezető és séf.

Mitől különleges december 3-a? Új trend terjed a TikTok-on: ez pulcsi ajándékozás jelentése
A TikTok-on új trend hódít december 3 hashtaggel - írja a ComingSoon. De mit is jelent, honnan ered ez a trend? Mutatjuk.
A közösségi média platformokon rendszeresen felbukkannak új trendek, amelyek villámgyorsan terjednek a felhasználók között. Ezúttal a TikTok-on kapott szárnyra egy új jelenség, amely a "december 3" hashtag köré épül. A trend hátterében egy népszerű dal áll, és a szerelmes párok körében vált különösen népszerűvé.
A december 3-trend középpontjában Conan Gray "Heather" című dala áll. A szám első sora így hangzik: "I still remember the third of December, me in your sweater / You said it looked better on me than it did you". Ez a dalszöveg ihlette meg a TikTok-felhasználókat, akik videókat készítenek arról, ahogy pulóvert ajándékoznak szerelmüknek, vagy éppen ők kapnak egyet párjuktól.
Bár sokan osztanak meg december 3-ához kapcsolódó videókat, nem lehet tudni, hogy valóban követik-e ezt az új "hagyományt". Conan Gray 2022-ben egy Instagram-bejegyzésben reagált a jelenségre: boldog heather napot kívánt december 3-án, és azt írta, készített pár pulcsit azoknak, akik ma nem kapnak. A trend népszerűségét látva Conan Gray üzleti lehetőséget is felfedezett benne. 2020-ban, a dal megjelenésének évében limitált kiadású pulóvereket dobott piacra, amelyeket kizárólag rajongói vásárolhattak meg a weboldalán, ezzel is megemlékezve december 3-áról, mint a "Heather-napról".
Az énekes ugyanebben a posztban köszönetet mondott rajongóinak a dal sikeréért. Erről a bizonyos dalról van szó:
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


