A nyári vendéglátóhelyek árai tovább emelkedtek: egy étel-ital kombináció 3000-5000 forintba kerül.

Legendás multi tért vissza Magyarországra: retteghetnek a hazai éttermek, indulhat a verseny
Hatalmas újdonság a magyar gasztronómiai színtéren: 8 év után visszatért és újra Magyarországon teszteli az éttermeket a Gault&Millau étteremkalauz - közölték.
Világszerte elismert szereplővel gazdagodik a magyar gasztronómiai élet. A francia Gault&Millau régi-új szereplő a piacon: 2017-es kivonulása után új csapattal, tér vissza a hazai éttermi világba. 2024-ben már javában zajlanak az étteremtesztelések, 2025 tavaszán pedig érkezik az új Gault&Millau étteremkalauz Magyarországra.
A Magyarország legjobb éttermeit rangsoroló kiadvány nyomtatásban és online is megjelenik, a kötet tartalma pedig magyar és angol nyelven is olvasható lesz. A kalauz célja, hogy valódi étteremtesztelések alapján olyan eredményeket mutasson fel az étterembe járó ínyenc közönség számára, amelyek országszerte iránytűként szolgálnak a legjobb éttermek felkutatására.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


