A nyaralóingatlan-piac 2025 nyarán is stabil növekedési pályán marad, köszönhetően a korlátozott kínálat mellett is folyamatosan élénkülő keresletnek.

Húzós árak a 2024-es Sziget Fesztiválon: 2490 a szelet pizza, 3100 a sajtos-tejfeles lángos
Idén is borsos árakkal találkozhatunk a Sziget Fesztiválon - például egy szelet pizzáért 2 490, egy sajtos-tejfeles lángosért 3 100 forintot kérnek el a fesztiválozóktól.
Idén is borsos árakkal találkozhatunk a Sziget Fesztiválon - derül ki a kollégánk által a helyszínen lőtt fényképekből. Például egy fényért 2 490, egy vodkaszódáért 2 990 forintot kérnek el a bulizni vágyóktól, de még jobban a zsebükbe kell nyúljanak azok, akik valamilyen koktélt fogyasztanának: például egy mojito 3 990, egy long island pedig 5 990 forintba kerül.
A megéhező fesztiválozók sem járnak jobban - egy adag fish & chips például 5 550 forintba, míg egy hot dog 2 590 forintba kerül. Utóbbihoz hasonló összeget, 2 490 forintot kérnek el egy szelet pizzáért is, míg egy sajtos-tejfeles lángost 3 100 forintért tehetünk magunkévá.
Ugyanakkor minden viszonyítás kérdése - tegnapi cikkünkben éppen azzal foglalkoztunk, hogy például a Sziget sörárai nemzetközi összehasonlításban igazán nem számítanak kiemelkedőnek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


