A szakértők 20 modellt vizsgáltak meg öt szempont alapján, és megnevezték a legbiztonságosabb, legjobban használható típusokat.

Óriási veszélyben vannak a gyerekek a képernyők előtt: jobban oda kell figyelni rájuk nyáron
A gyermekek egyre korábban lépnek be a digitális térbe: a hét-nyolc évesek körében az elmúlt három év alatt megduplázódott a saját telefonnal rendelkezők aránya. A jó szülői minta és a tudatos médiahasználat fiatalkorban is egyre fontosabb, a gondviselők mégis hajlamosak magukra hagyni gyermekeiket az online világban.
Létezik tudatos médiahasználat a mesterséges intelligencia korában? Hogy legyek felelős digitális szülő, ha a gyermekem jobban ért a kütyükhöz, mint én? Deepfake, érzelmi zsarolás, tudatos digitális jelenlét. Az NMHH Podcast második adásának vendége Pelle Veronika kommunikációkutató, a Corvinus Egyetem egyetemi tanársegédje és Rab Árpád jövőkutató, az NMHH Innovációs Labor vezetője.
A beszélgetésből kiderül, hogy a közösségimédia-felületek használatában kiemelkedőek a magyar társadalom készségei, a média működésének mélyebb megértéséhez azonban még további információkra van szükség. Mindeközben a gyermekek egyre fiatalabb korukban kerülnek kapcsolatba a digitális térrel: az NMHH nagymintás felméréseiből az látszik, hogy a hét-nyolc évesek körében az elmúlt három év alatt megduplázódott a saját telefonnal rendelkezők aránya. Ez azt jelenti, hogy
ma már egy akár csupán három évvel fiatalabb testvér is jóval korábban kaphat saját okoseszközt, mint a nála alig idősebb fivére, így pedig előbb is találkozhat azon keresztül számára káros tartalmakkal.
Mit tehet a szülő? A szakértők a szülői minta és a beszélgetés szerepének fontosságát hangsúlyozzák a gyermekek médiatudatosságának kialakításában, erősítésében. A Ppdcastjából kiderül, hogyan lehet sikeresen megszólítani a videókat pörgető fiatalokat, de útmutatót kapunk arra is, milyen pontoknál kell óvatosabbnak lennünk az online térben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


