A folyamatosan megújuló, ingyenes kínálatban a MOZ.GO Magyar Mozgókép Fesztivál sikerfilmjeit és a 111 éves magyar animáció díjnyertes alkotásait is láthatják a nézők.

A Bridgerton-sorozat kulturális befolyása csökkenőben van - írja a BBC. A Netflix nagy dobása 2020-ban új lendületet adott a korabeli drámáknak, a harmadik évad vegyes fogadtatása és az azóta megjelent utánzatok csökkenő minősége viszont azt jelzi, hogy kifulladóban van a műfaj.
A Netflix által 2020-ban bemutatott Bridgerton-sorozat jelentős változást hozott a kosztümös drámák világába, sokszínű szereposztásával és anakronisztikus stílusával új lendületet adva a műfajnak. Azonban a harmadik évad vegyes kritikákat kapott, ami arra utal, hogy a "Bridgerton-hatás" már nem érvényesül olyan erőteljesen, mint korábban.
A sorozat első évada kiemelkedett merész szexjeleneteivel és újító soundtrackjével, mint például Ariana Grande "Thank U, Next" című dalának klasszikus feldolgozásával. Adam Bloodworth szerint a Bridgerton ideális menekülést nyújtott a nézőknek a világjárvány alatt, és sikeresen hozta el a kosztümös drámát a TikTok korszakba. A nyitóévad 929,3 millió nézettséggel a Netflix negyedik legnézettebb sorozatévedja lett.
A harmadik évad azonban kevésbé tudta lekötni a nézőket. Az első négy epizód vegyes kritikákat kapott, és bár Nicola Coughlan alakítása dicséretet érdemelt Penelope Featherington szerepében, egyes kritikusok megkérdőjelezték az új pár - Penelope és Colin Bridgerton (Luke Newton) - kémiáját.
A Bridgerton sosem volt egy díjátadó show céljából készült produkció, bár az első évad Emmy-jelöléseket is kapott. A sorozatot Shonda Rhimes produkciós cégének első Netflix-projektjeként fejlesztették ki, de nem elsősorban a kulturális diskurzus előmozdítására szánták. A sorozat sokszínűségével is felkeltette négy évvel ezelőtt a figyelmet, a casting során szembementek a korhű ábrázolással. Bár pozitív visszajelzéseket kapott a sorozat e téren, Steven I Martin történész kritizálta azt az abszurd megközelítést, amely figyelmen kívül hagyja a rabszolgaság történelmi valóságát.
Mivel azóta rengeteg utánzat is megjelent, a Bridgerton harmadik évada újszerű hatása már erősen megkopott 2024-re. A második évad még mindig erős volt streamingelt óraszám tekintetében (797,2 millió), de kérdéses, hogy a harmadik évad két részletben történő bemutatása hogyan befolyásolja majd annak fogadtatását - írja a BBC.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Bridgerton harmadik évada ugyanis két részletben érkezik: az első fele májusban debütált, de a második felére júniusig várni kell. Így nem is lehet egyben ledarálni - pedig valaha a Netflix volt a bingewatching Mekkája - és nem várhatják, beszélhetik át, stb. hetente az új részt a nézők.
A harmadik évad sikerétől függetlenül a Bridgerton már most meghatározó eleme lett nem csak a kosztümös drámák modernizálásának, hanem az egész streaming-korszaknak is. A negyedik évadra már zöld utat kapott, de lehet, hogy szükség lesz néhány kreatív finomításra ahhoz, hogy visszaszerezze eseménysorozat-státuszát - írták.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


