Jelentősen emelkedtek a nyári táborok árai: a napközis táborok átlagosan már 55-60 ezer forintba kerülnek.

A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelentette, hogy a Paramount kizárólagos megállapodást kötött a SkyShowtime hirdetési értékesítéseinek kezelésére valamennyi piacán. Az együttműködés révén a SkyShowtime és a Paramount globális hirdetésértékesítési üzletága egységes hozzáférést kínál a világ vezető hirdetőinek a prémium hirdetési helyekhez több mint 20 európai piacon.
A SkyShowtime „Standard előfizetés reklámokkal” csomagja április 23-tól érhető el. Ezáltal a SkyShowtime az első nagyobb streamingszolgáltató, amely egyszerre vezet be az összes piacán hirdetésekkel támogatott előfizetési csomagot. A „Standard előfizetés reklámokkal” csomag bevezetésével a SkyShowtime már két streamelési lehetőséget kínál kedvező áron fogyasztóinak, hirdetésekkel és anélkül. Amellett, hogy a SkyShowtime mindkét csomagot, illetve a velük járó opciókat és rugalmasságot is elérhetővé teszi valamennyi ügyfele számára, továbbra is prémium tartalmakat kínál, és előfizetői számára kiemelkedő választási lehetőségeket, valamint kiváló ár-érték aranyú szolgáltatásokat kínál.
A „Standard előfizetés reklámokkal” csomag prémium élményt nyújt, óránként átlagosan négy-öt perc hirdetéssel - írja közleményében a szolgáltató. Monty Sarhan, a SkyShowtime vezérigazgatója így nyilatkozott: „A SkyShowtime a kezdetektől fogva a minőségről és a nagyszerű szórakozásról szól, nagyszerű áron. A hirdetésekkel támogatott díjcsomagunk bevezetése egy újabb lépés afelé, hogy előfizetőinknek több választási lehetőséget és nagyobb rugalmasságot kínálhassunk. Örömünkre szolgál, hogy mi lehetünk az első streamingszolgáltató, amely az összes piacán hirdetésekkel támogatott lehetőséget kínál a fogyasztóknak.”
Hristina Georgieva, a SkyShowtime gazdasági igazgatója így nyilatkozott: „Nagy örömünkre szolgál a Paramounttal kötött exkluzív partnerség, amelyről az új, hirdetésekkel támogatott csomagunk elindítása előtt állapodtunk meg. Amellett, hogy több választási lehetőséget kínálhatunk előfizetőinknek, új bevételi forrást is biztosítunk valamennyi piacunkon.”
Lee Sears, a Paramount nemzetközi piacokon történő reklámértékesítésért felelős elnöke az alábbiakat mondta: „A világ vezető marketingszakértőivel kialakított szoros kapcsolatunkat, bámulatos termékkínálatunkat és innovatív technológiánkat is figyelembe véve a Paramount Advertising a tökéletes partner a SkyShowtime számára. Növelni fogjuk a partnereink számára nyújtott értékünket azzal, hogy a hirdetők a SkyShowtime globális franchise-jai, sorozatai és filmjei mellett a Paramount prémium videókészletének széles skálájával együtt átfogó és hatékony módon vásárolhatnak.”
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A SkyShowtime, amely exkluzív platformja a Yellowstone globális sikersorozat mind az öt évadának, valamint a 1883 és a 1923 című spin-offjainak, komoly választékot kínál a világ legnagyobb szórakoztató műsoraiból és a helyi gyártású produkciókból is. A SkyShowtime mindkét csomagja ugyanazokat a sikerfilmeket, új és exkluzív sorozatokat, valamint helyi gyártású produkciókat kínálja nagyszerű áron, többek között az alábbi alkotásokat: A Gentleman in Moscow, Apples Never Fall, Bargain, HALO (2. évad), Knuckles, , Mayor of Kingstown (3. évad), Mission Impossible: Dead Reckoning, Oppenheimer, Paw Patrol: The Movie, Star Trek: Discovery (1–5. évad), The Envoys (Los Enviados) (2. évad), The Family Stallone (2. évad), The Tattooist of Auschwitz, Trolls Band Together és Veronika.
Az új „Standard előfizetés reklámokkal” csomagot a SkyShowtime összes (több mint 20) piacán bevezetik, többek között Albániában, Andorrában, Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Horvátországban, Csehországban, Dániában, Finnországban, Magyarországon, Koszovóban, Montenegróban, Észak-Macedóniában, Norvégiában, Hollandiában, Lengyelországban, Portugáliában, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában, Szlovéniában, Spanyolországban és Svédországban.

Slágersorsjegy tarolhat újra Magyarországon: elképesztő pénzt lehet vele nyerni, roham indulhat érte
Lényegesen magasabb főnyereménnyel és modern külsővel tért vissza sokak kedvenc sorsjegye, a Fáraók Kincse.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Több mint 1000 drogériai és háztartási termék ára csökkent a SPAR-ban – intézd el a teljes bevásárlást egy helyen! (x)
Most még egyszerűbbé vált a bevásárlás: az INTERSPAR hipermarketekben több mint 1000 drogériai és háztartási termék ára csökkent.
-
Mobilalkalmazásból, 10 perc alatt, teljesen online igényelhető a Munkáshitel elsőként a Gránit Banknál (x)
A Gránit Banknál egyedülálló módon május 26-tól már mobilalkalmazásból is, teljesen online, 10 perc alatt igényelhető a Munkáshitel a banknál már számlával rendelkező ügyfelek számára. Új számlanyitás esetén akár 90.000 forintot is jóváír az igénylők számláján a pénzintézet.


