A nyári vendéglátóhelyek árai tovább emelkedtek: egy étel-ital kombináció 3000-5000 forintba kerül.

Színt vallott a Legyen Ön is milliomos! egyetlen nagy győztese: erre volt elég a 40 millió forint
Semmiben nem változtatta meg Cserey Gábor életét az, hogy immáron 18 éve, 2006-ban egyedüli játékosként elvitte a Legyen Ön is milliomos! c. játék fődíját – ezt maga a játékos mondta el a Blikknek.
„Ugyanúgy élek ma is. Akkor sem volt olyan hatalmas összeg a 40 millió forint (...)” - mondta el a lapnak Cserey Gábor, aki elmesélte azt is, mi lett a 40 millió forint sorsa. Autóra, lakás- és nyaralótartozásra, utazásra szánta a pénzt, ami pillanatok alatt el is kopott. Gábor ma már nyugdíjas, és ha ma nyerne, akkor a pénzből utazgatna a feleségével, hiszen mint mondja, a lakás és nyaraló már megvan. Cserey Gábor arról is beszélt a lapnak, hogy kvízműsorokban szívesen kipróbálná magát ma is, de véleménye szerint hiába jelentkezik, nem hívják, mert azt gondolják a kora miatt nem képernyőkompatibilis.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


