A nyári vendéglátóhelyek árai tovább emelkedtek: egy étel-ital kombináció 3000-5000 forintba kerül.

Egy jobb kocsi árát költötte már magára a 90-es évek népszerű magyar énekesnője: azt mondja, megérte!
A 90-es évek egyik leghíresebb magyar lányzenekara, a Bestiák énekesnője mesélt az önismeret fontosságáról és azt is elárulta, mennyi pénzt költött már rá.
Valamikor a "magyar Spice Girlsként" is emlegetett Bestiák zenekar 1996-ban alakult, és 5 évig élt a formáció. Egyik egykori tagja, Somorjai Ilona, azaz Miss Bee mesélt a Story magazinnak arról, mi történt vele az elmúlt évtizedekben.
Énekesnőként működik azóta is, jellemzően nem itthon, a külföldön töltött évek alatt belevágott az önfejlesztésbe, mint elmondta, ez a legjobb befektetés, amire csak költhet egy ember, még akkor is, ha az önismeret sokszor fájdalmas, lelkileg nehéz dolog, és általában csak hosszú távon lesz igazán gyümölcsöző.
Én már egy jobb autó árát költöttem erre, de megérte, hiszen általa egyensúlyba kerültem magammal és az életemmel.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


