Ulvaeus és Andersson együtt szerezte az ABBA Mamma Mia, Waterloo és Dancing Queen című nagy slágereit

Durva csalás áldozata lett az RTL sztárja: semmit sem tehet, folytatódik a súlyos visszaélés
Visszaéltek Tihanyi Péter, az RTL műsorvezetőjének személyazonosságával. Erről maga a tévés beszélt tegnap az RTL Reggeli c. műsorában.
A történet szerint Tihanyi Pétert egy rajongója kereste meg, aki elmondta a tévésnek, hogy valaki az ő képeivel saját kamuprofilt készített. Ezzel embereket jelölget be, majd megpróbál tőlük pénzt lenyúlni. A műsorvezető ezt követően próbálta ugyan ellenőrizni az álprofilt, de persze nem tudta, mert letiltották róla.
„Bármit, amit én kirakok azt ő azonnal ellopja és használja” – mondta a tévés, aki kifejtette, a fotók felhasználása a kisebbik gond, a legnagyobb baj, hogy az illető pénzt is próbál kicsalni másoktól. És mivel ehhez a tévés képeit használja, sokan azt hihetik, hogy tényleg Tihanyi Péter próbál tőlük pénzhez jutni. A történet legnagyobb csavarja egyébként az, hogy Tihanyi jelentette a profilt, de a platform szerint a kamuprofil nem sérti az irányelveket, erre a tévés videót készített a visszaélésről, amit viszont már letiltott az oldal. Így a kamuprofil máig aktív.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


