Egy népszerű TikTok-videó kavarta fel az állóvizet a Lidl egyik kedvelt terméke körül.

Húzós árú luxusórát villantott Jákob Zoltán: ezt hordja csuklóján a Nagy Ő milliárdos szívtiprója
Elég durva, mennyibe kerül az az óra, amit a milliárdos megvillantott a Nagy Ő-ben.
15 millió forintba kerül az az óra, amelyet a Nagy Ő szívtiprója, Jákob Zoltán milliárdos hordott a reality vasárnapi, utolsó részében. Az árat a BEszéljünk órákról nevű TikTok-csatorna készítője árulta el.
A szakértő szerint Jákob Zoltán egy Cartiert hordott, a típusnak az a különlegessége, hogy minden felesleges alkatrészt kivettek belőle, gyakorlatilag klasszikus számpalja sincs. Emellett nagyban figyeltek arra, hogy hasonlítson az egyik legelső karórára, több mint százéves készítési receptet vettek ismét elő a mesterek a tervezéskor.
Jákob Zoltán már korábban is többször mondta azt el, mennyire vonzódik az autó- és óraritkaságokhoz is, szívesen költ ezekre a dolgokra vagyonából.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


