Előbb egy jól kijátszott támadás, majd Dibusz Dénes komoly hibája volt a döntő, így harmadszor is kikapott idén a magyar válogatott.

Így húzzák most le arcátlan nepperek a balfék focidrukkereket: lehet, hogy épp rád vadásznak
Több száezer forintért is árultak meccsjegyet az októberi magyar-szerb foci-Eb selejtezőre. Alig három óra alatt elfogytak a belépők, ám nem sokkal ezután ellepték a nepperek hirdetései a közösségi oldalakat - derül ki az RTL műsorából. Az MLSZ szóvivője azt mondja, senki se vegyen így belépőket, mert ezek közül sok hamis lehet.
Ahogy arról korábban a Pénzcentrum is beszámolt, őrült pénzért kínálják a belépőket a Magyarország-Szerbia Eb-selejtezőkre a jegyüzérek: van, aki euróban kér nyolcszoros árat a meccsjegyekért. A jegyeket múlt pénteken kezdék el hivatalosan árulni, 3 óra alatt elkapkodták őket, és nem mindenki azért váltott belépőt, hogy élőben szurkolhasson.
A legolcsóbb belépők 6000 forintba kerültek eredetileg, a legdrágábbak pedig 21000 forintba. A nyerészkedők azonban ennek többszörösével akarják lehúzni a hoppon maradt szurkolókat. A témával az RTL is foglalkozott, megszólalt a műsorban az MLSZ is:
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


