A Magyar Nemzeti Bank publikációjából kiderül, hogy a CSOK Pluszt igénylő házaspárok mekkora családot szeretnének.
Folytatódik a küzdelem a mozikban: őrült tempóban kapkodják el a jegyeket a Barbenheimerre
Egy héttel ezelőtt mutatták be az új Barbie filmet, ami már a hétvégén is rekordokat döntött. Azonban nem sokkal maradt el bevéltek szempontjából az Oppenheimer sem, ami – miután ugyanaznap mutatták be, mint vetélytársát – az ellen Barbie filmmé vált az elmúlt hónapokban. A Pénzcentrum most összeszedte az elmúlt egy hét legtöbb bevételt hozó filmjeit.
Egy héttel ezelőtt mutatták be a Barbie és az Oppenheimer című filmeket, amik már hónapok óta lázban tartják a mozik szerelmeseit. A két film, mintha a premierjük bejelentése óta egymással versenyezne megállás nélkül, olyan szinten, hogy lassan már a csapból is rózsaszín víz folyik, miközben a média kétféle emberre osztja a világot: az Oppenheimer- és a Barbie-rajongókar.
A magyarországi bevételeket tekintve pedig ennek a háborúnak egyértelműen a Barbie nyerte meg az első csatáját: Greta Gerwig filmjére ugyanis az első héten 192 ezer 431 néző váltott jegyet a magyar mozikban, amivel a Filmforgalmazók Egyesületének adatai szerint összesen 377 millió 864 ezer forintot hozott. De az Oppenheimer sem marad el sokkal a világ legrózsaszínebb filmje bevételétől. Christopher Nolan filmje a csütörtöki premier óta 320 millió 234 ezer forintot termelt a moziknak, miután 156 850-en voltak rá kíváncsiak.
A dobogó harmadik helyére a múltheti első került, a Mission Impossible – Leszámolás – Első része. Tom Cruise filmje 45 százalékkal kevesebb bevételt hozott ugyanis mint múlthéten: 129,6 millió forintról kicsit kevesebb mint 71,2 millió forintra csökkent a bevétele, miközben 34 100 ember volt rá kíváncsi mindössze. Negyedik lett ezzel az Indiana Jones és a sors tárcsája, amire 20 056 ember váltott jegyet, akik ezzel 41,6 millió forint bevételt termeltek a filmnek. Ötödik helyen végzett a héten az Elemi, ami 37,1 millió forintot hozott a moziknak, miután 19 168-an voltak rá kíváncsiak.
Az Insodius: A vörös ajtó került a hatodik helyre: a horrorsorozat utolsó része kicsit kevesebb mint 21,7 millió forint bevételt termelt, miközben 10 886 ember váltott rá jegyet. Őt követi a hetedik helyen Jennifer Lawrence új filmje a Barátnőt felvesszük, amire 10 362 lelkes néző volt kíváncsi, amivel körülbelül 21,2 millió forintot termelt. Nyolcadik helyre került Ruby Gillman, tinikráken című gyerekfilm, ami kicsit kevesebb mint 8 millió forintot termelt, miután 4 460-an voltak rá kíváncsiak. Ezt követi a Pókember-A pókverzumon át, amire 4027-en váltottak hegyet és 7 millió 844 ezer forintot hozott. Tizedik lett ezzel a szintén egy héttel ezelőtt bemutatott A mélyben című film, ami körülbelül 4,5 millió forintot termelt azzal, hogy 2 232 ember váltott rá jegyet.
Itt a Pénzcentrum 2024-es Boldogságtesztje: töltsd ki, hogy kiderüljön, mennyire boldog nép a magyar
Tudd meg, milyen összetevők tesznek igazán elégedetté bennünket, és ha van 5 perced, csatlakozz a kutatáshoz!
Eldőlt a 2028-as olimpia helyszíne? Így reagált a frissen megválasztott elnök a Los Angeles-i tervre
A 2028-as Los Angeles-i olimpia szervezői szerint az Egyesült Államok leendő elnöke, Donald Trump és kormánya teljes mértékben támogatja az ötkarikás játékokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.